Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:45:03 GMT

رونمایی از اطلس سیاسی انتخابات ١٤٠٠ کرج

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۶۱۰

رونمایی از اطلس سیاسی انتخابات ١٤٠٠ کرج

 غفور قاسم پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اطلس انتخابات شهرستان کرج پراکندگی و محل های استقرار صندوق های شعب اخذ رأی و تعداد آنها مشخص شده است.

وی اضافه کرد:همچنین تعداد سایت های تجمیع انتخابات در شهرستان کرج، ترکیب و چیدمان عوامل اجرایی، مجریان برگزاری انتخابات، نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای  با آسیب شناسی برگزاری انتخابات های ادوار پیشین در این اطلس مشخص و پیش بینی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار کرج این اطلس انتخاباتی را نقشه راه عوامل اجرایی برشمرد و گفت: برقراری نظم، آگاهی به شرح وظایف عوامل اجرایی، تأمین امنیت و سلامت انتخابات، پیش آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک، از جمله اهداف طراحی این اطلس انتخاباتی بشمار می رود. 

وی افزود: افراد صاحب تجربه برگزاری انتخابات در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج مستقر  و به تمامی جوانب امر تسلط کامل دارند. 

قاسم پور با اشاره به اینکه همه ما به دنبال آن هستیم، مردم در آرامش، امنیت، نشاط سیاسی و اجتماعی و شرایط مطلوبی باشند خاطر نشان کرد: برای حفظ وحدت،  انسجام و هماهنگی میان تمام دستگاه های اجرایی تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم در هماهنگی و همدلی روزافزون انتخابات ۱۴۰۰را برگزار نماییم.  

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که همزمان با آغاز بکار فعالیت سایت ثبت نام نهایی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر این اطلس با حضور مسوولان  استانی رونمایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و با بیان اینکه 

به استقبال نوروزی موج چهارم کرونا نرویم عنوان کرد: رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی به مثابه استقبال از نوروز کرونایی و مواجهه با موج سهمگین تر بیماری کرونا خواهد بود.  

وی همچنین با اشاره به شناسایی هفتمین مورد کرونای جهش یافته اروپایی و ضرورت مراقبت های لازم در این زمینه افزود: در صورت وقوع موج چهارم بیماری کرونا آثار و تبعات آن سهمگین و مجبور به بازگشت محدودیت های سختگیرانه خواهیم بود.

قاسم پور گفت:از سویی دیگر در آستانه ماه پایانی سال و ایام عید قرار داریم و نباید با عادی انگار بیماری مانع از فعالیت کسب و کارهای مرتبط با ایام نوروز باشیم.
 وی  ادامه داد: قرارگاه عملیاتی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج ضمن اعلام هشدارهای لازم در خصوص ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی با هدف حفظ سلامتی مردم و تداوم فعالیت‌های مرتبط با معیشت مردم پایش های میدانی خود را نیز استمرار می بخشد. 
  فرماندار کرج گفت:  ۱۷ میلیون از جمعیت کشور در گستره تهران و البرز زندگی  و این جمعیت می تواند سلامت و یا بیماری را شیوع دهد، بنابراین آگاهی بخشی به این جمعیت می تواند بخش عمده ای از وزنه مدیریت شرایط را عهده دار باشد.
معاون استاندار بیان کرد: در این بین اتوبوس و مترو، بازارها و مراکز خرید مراکز پرخطری هستند که باید مدیریت شوند. 
قاسم پور گفت: از مردم تقاضا می کنم که در رابطه با سفرها، دورهمی، رفتن به مراکز خرید، برگزاری مراسم ها و جشن ها و ایاب و ذهاب، دقت کافی را داشته باشند چرا که موج چهارم بیماری به مراتب سهمگین تر از قبل خواهد بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا شورای شهر ستاد انتخابات کشور نقشه انتخابات ریاست جمهوری استان البرز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شورای شهر ستاد انتخابات کشور ویروس کرونا شورای شهر ستاد انتخابات کشور نقشه انتخابات ریاست جمهوری استان البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد

دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب زمانبندی انتخابات دبیران کل احزاب برای عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در اطلاعیه شماره یک، برنامه زمان‌بندی انتخابات دبیران کل احزاب ملی و استانی را برای عضویت در کمیسیون فرا قوه‌ای احزاب اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استناد بند (3) و تبصره (3) ماده (10) قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی مصوب 1394 مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبه جلسه 1403/1/28 کمیسیون فرا قوه ای احزاب مبنی بر انتخاب هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای حضور در کمیسیون و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات، بدین وسیله از دبیران کل احزاب ملی  و استانی جهت شرکت در انتخابات  دعوت می شود.

برنامه زمان‌بندی انتخابات مذکور مستند به قانون، دستورالعمل مربوط و رویه حقوقی به شرح زیر است:

دبیران کل داوطلب می توانند به مدت پنج روز از روز یکشنبه 1403/2/9 تا روز پنجشنبه 1403/2/13 با مراجعه سکوی وزارت کشور یا مراجعه حضوری به اداره کل سیاسی وزارت کشور نام نویسی اقدام کنند.

بررسی و اعلام نظرهیأت نظارت در خصوص داوطلبان از روز شنبه 1403/2/22 تا روز چهار شنبه 1403/2/26 انجام و اسامی نامزدها در سکوی اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر خواهد شد.

معترضان نسبت به تصمیمات هیأت نظارت 2روز فرصت دارند تا از روز شنبه 1403/2/29 تا روز یکشنبه 1403/2/30 اعتراض خود را ثبت کنند.

کمیسیون احزاب ظرف مدت 48 ساعت از روز دوشنبه 1403/2/31 تا روز سه شنبه 1403/3/1به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیأت نظارت اعلام می‌کند.

انتخابات روز پنج شنبه 1403/3/10 (انتخابات احزاب ملی راس ساعت 09:00 صبح و انتخابات احزاب استانی رأس ساعت 14:00 بعدازظهر) در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

هیات نظارت از تاریخ برگزاری انتخابات به مدت سه روز در خصوص شکایات واصله رسیدگی و اعلام نظر می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی