Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رئیسی الزامات جدید برای ورود مسافران خارجی به کشور را تشریح کرد.

به گزارش برنا؛ علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهور، گفت: امروز پنجاه و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد و ما مروری بر روند بیماری در دنیا داشتیم طبق بررسی‌ها در اروپا و آمریکا میزان موارد ابتلا به بیماری به دلیل ویروس جهش یافته انگلیسی به شدت در حال افزایش است و اکثر تخت‌های بیمارستانی این کشورها پر شده و میزان سرایت و مرگ و میر بیماری کرونا بالا رفته است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حفاظت از مرزها و رعایت پروتکل‌ها بسیار مهم است تا بتوانیم در اسرع وقت بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته که وارد کشور شده است را شناسایی کنیم در این راستا با همکاری سازمان هواپیمایی ابلاغیه‌هایی به وزارت راه صادر شده است تا مرزهای زمینی، هوایی و آبی به شدت کنترل شوند و برای انجام این کار پروتکل‌های سختگیرانه‌ای در این راستا تصویب و ابلاغ شده است.

رئیسی تصریح کرد: در گذشته تنها مسافران ورودی کشورهای اروپایی باید با تست منفی وارد کشور می شدند اما از الان مصوب شد همه کسانی که می‌خواهند از هر کشوری حتی کشور همسایه وارد کشور شوند، باید تست منفی pcr  داشته باشند همچنین تصمیم داریم از تمام مسافرین ورودی مجددا تست گرفته شود از طرفی اگر مسافری از اروپا وارد کشور می‌شود باید علاوه بر تست منفی که از او می گیریم، ۱۴ روز در خانه قرنطینه باشند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه گفت: همچنین در رابطه با هموطنانمان که در انگلستان مانده‌اند و منتظر ورود به کشور هستند، صحبت شد تا ببینیم این افراد چگونه می‌توانند وارد کشور شوند که طی روزهای آینده چگونگی آن را اعلام می‌کنیم البته پروتکل‌های سختگیرانه‌ای در رابطه با این افراد اعمال می‌شود.

در حال تکمیل

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس علیرضا رئیسی کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا وارد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد

انتشار تصویری از تعرفه عضویت در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در فضای مجازی خبرساز شد.

میلاد نوری یکی از شهروندان این عکس را منتشر کرد و نوشت:

عضویت باشگاه انقلاب برای ایرانی‌ها سالی ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان شده.

برای "افراد خارجی" ۳.۰۹۱.۵۰۰ تومان. تقریبا ۴۰۹.۰۰۰ تومان کمتر از ایرانی‌ها.

برای ایرانی‌ها دیگه امکان یک بار ورود وجود نداره. اما برای خارجی‌ها امکان ورود مهمان با ۳۷.۲۰۰ تومان (کمتر از یک دلار) شرایط فراهمه.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد