Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:31:22 GMT

امداد رسانی به بیش از ۲۰۰ نفر در برف و کولاک لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۸۴۹

امداد رسانی به بیش از ۲۰۰ نفر در برف و کولاک لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، صارم رضایی امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی بارش‌های اخیر و با توجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی شهرستان دلفان ۸۱ خودرو در برف و کولاک گرفتار شدند.

وی، گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان کار رهاسازی این عزیزان را در شرایط جوی بسیار سخت در گردنه‌های کوهستانی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، گفت: تعداد افراد گرفتار شده در برف و کولاک ۲۰۷ نفر است که با تلاش امدادگران و نجات گران پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری کشور و «گاماسیاب» اسکان داده شدند.

رضایی، تعداد نیروهای عملیاتی را متشکل از امدادگران و نجات گران ۱۷ نفر در قالب چهار تیم عملیاتی و با حضور سرپرست و کارکنان شعبه اعلام کرد.

کد خبر 5134270

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان برف و کولاک دهه فجر ویروس کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج شیراز شهرکرد بوشهر اردبیل شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)

 

 

 

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.   محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)