Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@14:06:47 GMT

یک کامیون در خرم آباد پژو را له کرد/ 4 کشته (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۹۴۲

یک کامیون در خرم آباد پژو را له کرد/ 4 کشته (+عکس)

تصادف در جاده خرم آباد - بروجرد چهار کشته برجای گذاشت 4 کشته برجای گذاشت.

به گزارش رکنا، روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان اعلام کرد: چهار نفر براثر تصادف یک دستگاه کامیون تریلی با سواری پژو 405 در محور خرم آباد- بروجرد به دلیل شدت جراحات جان باختند.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان، این تصادف رانندگی شب پنجشنبه در محور خرم آباد به بروجرد به وقوع پیوست و موجب زخمی و مصدوم شدن پنج نفر نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام جمعیت هلال احمر لرستان، پس از تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر «١١٢» یک تیم امدادی به محل حادثه واقع در کیلومتر ۶٠ محور خرم آباد - بروجرد اعزام شدند.

همچنین اعلام شد که مصدومان این تصادف توسط نیروهای امدادی و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: سنندج/ آتش سوزی ۲ خودرو در بانه به علت سرعت زیاد فوت یک عابر پیاده در تصادف با قطار در قم ٢١ مصدوم در تصادف اتوبوس با تریلی در شیراز سمنان/ 2 کشته و 35 مصدوم در تصادف اتوبوس با تریلی حامل سوخت لینک کوتاه: asriran.com/003DoZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: محور انارک به زواره که در دو روز گذشته بر اثر سیلاب مسدود شده بود امروز پس تلاش‌های چندین ساعته بازگشایی شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع مرکز Eoc جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت و اعلام مسدودی پل سنگی در محور انارک نائین به زواره اردستان، بلافاصله ۳ تیم به استعداد یک دستگاه کامیون لجن‌کش و ۲ دستگاه خودرو و ۸ نفر نیروی عملیاتی جهت تخلیه سیلابی که مسیر را مسدود کرده بود اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین جهت بازگشایی محور انارک به زواره که بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید تلاش کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین افزود: خوشبختانه محور زواره به انارک ساعت ۱۳ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه شهرستان نائین بازگشایی شد.

کد خبر 750889

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز