Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم سازمان بهداشت جهانی امروز (شنبه) تحت مراقبت‌های شدید مقامات چینی از یک بیمارستان در مرکز شهر ووهان بازدید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، تیم سازمان بهداشت جهانی در دومین روز پس از سپری کردن قرنطینه دو هفته‌ای به بیمارستان جینینتان رفتند که پزشکان این بیمارستان نمونه هایی از بیمارانی که از یک بیماری  نامشخص در اواخر 2019 رنج می بردند را جمع آوری کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

پیتر داساک، یکی از اعضای این تیم در توییتر نوشت:  فرصت مهمی برای گفتگوی مستقیم با پزشکانی که در زمان حیاتی مبارزه با کووید در صحنه بودند ایجاد شده است.

تیم سازمان بهداشت پس از ترک هتل در روز پنجشنبه با خبرنگاران هیچ صحبتی انجام ندادند. ماریون کوپمن یکی از اعضای تیم سازمان بهداشت در توییتی نوشت: تازه از بازدید بیمارستان جینینتان بازگشته‌ایم، بیمارستانی که در بیماری های واگیردار تخصص داشته و اولین موارد (کرونا) در ووهان در این مرکز درمان شدند. داستان ها بسیار شبیه به چیزی است که من از پزشکان ICU خود شنیده‌ام.

انجام تحقیقات سازمان بهداشت جهانی با تاخیر ازسوی چین انجام شد و همین مسئله نگرانی هایی از اختلاف میان واشنگتن و پکن را ایجاد کرد. برخی چین را متهم کرده‌اند که با ایجاد تاخیر سعی در پنهان کردن میزان ابتدایی شیوع این ویروس را داشته‌ است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار چین ویروس کرونا اخبار چین تیم سازمان بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، افشین صالحی نژاد، صبح سه شنبه در بازدید از این شهرک در جمع خبرنگاران افزود: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی، با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می کند، اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی درمناسب ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا نمایند.

کد خبر 6093113

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی