Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از افتتاح واحد تولیدی آب آشامیدنی با ۳۱۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

داود شهرکی در حاشیه آیین بهره‌برداری از کارخانه آب آشامیدنی در شهرک صنعتی زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت:  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان در کمترین زمان ممکن صدور مجوزهای تاسیس جهت سرمایه‌گذاری خارجی را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس قوانین سرمایه‌گذاری خارجی، سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند از طریق سازمان حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی وزارت اقتصاد با ثبت شرکت با 100 درصد سهام و یا مشارکتی  اقدام و جمهوری اسلامی ایران نیز این سرمایه گذاری‌ها را تضمین می‌کند.

رقابت نابرابر فقر و "سلیاگ" در سیستان و بلوچستان / این بیماری ‌گریبان‌ مردم محروم‌ترین استان ایران را گرفت‌265 طرح بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسدواژگونی خودروی حامل اتباع غیرمجاز در سیستان و بلوچستان / 11 نفر مجروح شدند

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز به جهت تسهیل در امور سرمایه‌گذاری در کوتاهترین زمان ممکن مجوزهای تاسیس را صادر و زمین لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی قرار خواهد داد و در صورتی که طرحی قابلیت اجرا در شهرک را نداشته باشد این موضوع از طریق دفتر خدمات سرمایه‌گذاری بررسی می‌شود.

شهرکی گفت: واحد تولیدی آب آشامیدنی بسته‌بندی با عنوان "صنعت آب هیرمند" با سرمایه‌گذاری خارجی 310 هزار دلاری و ظرفیت تولید 35 هزار تن در سال در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذار افغانستانی در شهرک صنعتی زاهدان ایجاد شده که با ایجاد این طرح تولیدی زمینه اشتغال مستقیم 20 نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ملی سیستان و بلوچستان تولید ملی سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری خارجی سیستان و بلوچستان معدن و تجارت آب آشامیدنی سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید

به گزارش «تابناک»، محسن حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: معمولاً بارش‌های بهاری با توجه به انرژی بالای همرفتی سیستم ناشی از امواج جوی کم دامنه باعث رخداد رگبار باران، رعدوبرق شدید و تندباد شدید لحظه ای همراه با بارش تگرگ می‌شود که می‌تواند مخاطرات جوی خطرناکی را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: از ویژگی های این نوع سیستم توزیع غیر همگون بارش به صورت نقطه ای در محل های مختلف در مساحت کوچک با شدت بالا است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از ۳۲ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران مخابره شد، که میزان بارش از مرکز تحقیقات زاهدان ۲۵، چاه رحمان از توابع زاهدان ۴۰، سیادک ۱۵.۴، نصرت آباد ۴.۷، میرجاوه ۲۲، زابل ۰.۹، زهک ۴.۸ میلی متر بوده است.

وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، که باعث رخداد رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

حیدری عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد