Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با بیان اینکه ملت و دولت با کمک معرفت و بصیرت می توانند دشمن را ریشه کن کنند، گفت: بدانید که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمن کمر همت خود را برای از بین بردن آن و اسلام در جهان بسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» پیش از ظهر امروز (۱۱ بهمن) در دیدار با اعضای ستاد مردمی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی اظهار داشت: جایگاه انقلاب اسلامی را آن طور که باید بشناسیم هنوز نشناخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: غربی ها بعد از جنگ جهانی دوم به صورت حساب شده کشور ایران را تقسیم کردند و برای هر منطقه قیمی تعیین کردند و خوابی برای این کشور دیده بودند و به دنبال این بودند که این خواب را تعبیر کنند.

 

 

وی با بیان اینکه دشمن با روی کارآوردن رضاخان به دنبال از بین بردن فرهنگ ایرانی و اسلامی بود، افزود: در این راستا انگلیس و آمریکا با سواستفاده از رضاخان پهلوی در حوزه های علمیه را بست و برگزاری مجالس مذهبی را ممنوع کردند و دستور دادند تا حجاب ممنوع شود.

 

 

آیت الله عبادی با اشاره به قانون کاپیتولاسیون گفت: در راستای این قانون دشمن دست به هر کاری می زد و به جان و مال و ناموس ملت ایران دست درازی می کرد اما هیچ ایرانی حق اعتراض نداشت.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز هم دموکراسی غرب به دنبال تسلط بر جهان است، ادامه داد: غربی های وحشی به صورت رسمی مردم را در خیابان ها به قتل می رسانند و به خدا و دین و شرع و قانون اعتقادی ندارند.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: دموکراسی لیبرال غرب با وحشی گری های خود به دنبال این است تا اسلام را در جهان از بین ببرد.

 

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمن کمر همت برای از بین بردن آن بسته است، افزود: انقلاب اسلامی تمام نقشه های دشمن در زمینه نابودی اسلام را ناکار کرد و برنامه هایی که طی ۴۲ سال اخیر در ایران اجرا کردند اگر در کشور دیگر پیاده می کردند قطعا آن کشور نابود می شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ملت و دولت با کمک معرفت و بصیرت می توانند دشمن را ریشه کن کنند، گفت: از دشمن خارج کشور توقعی نداریم اما با دشمنان داخلی چه کنیم.

 

 

وی در پایان عنوان کرد: همه مردم به شناخت انقلاب اسلامی و موانع پیش رو آن آگاه کنید و از علما درخواست داریم تا حقایق انقلاب اسلامی را برای نسل جدید بیان کنند.

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: دموکراسی غربی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است

به گزارش خبرگزاری مهر، «پائولو رانگل» وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفت‌وگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه‌های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسرائیلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

کد خبر 6089465 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • ریشه حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟