Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: کرونا با خیز ملایم در اردبیل در حال افزایش است که این مسئله در حال حاضر نگرانی‌ها را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر آمار ابتلا به کرونا در استان اردبیل در حال افزایش است، به طوری که آمار بستری کرونا در حال حاضر با خیز ملایم در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آمار بستری‌های کرونایی در استان اردبیل طی روزهای اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است و در حالی که روز بدون فوتی در طول این هفته داشتیم اما این موضوع نگرانی‌های کاهش رعایت عمومی مردم را کاهش نمی‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در حال حاضر با وضعیت کنونی شیوع موج چهارم دور از انتظار نیست و به خاطر بی‌توجهی شهروندان این نگرانی‌ها به مشکلات ما دامن می‌زند امّا مهم‌ترین مسئله این است که نباید اجازه دهیم مردم دچار عادی‌انگاری بیماری شوند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: اگر بتوانیم وضعیت فعلی کرونا را حفظ کنیم نیاز به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم داریم تا شرایط به صورت نسبی بهبود پیدا کند، در غیر این صورت تعداد بستری‌ها به شکل محسوسی افزایش پیدا خواهد کرد.

واکسن ایرانی کرونا روی ویروس جهش‌‌یافته انگلیسی نیز مؤثر استضرر 8.9 میلیارد دلاری خطوط هوایی آمریکا در سال 2020 به علت بحران کرونارسانه‌های صهیونیست: امارات عامل شیوع کرونا در جامعه اسرائیلی است

وی اظهار کرد: در حال حاضر به جز دو شهرستان خلخال و پارس‌آباد که در وضعیت زرد هستند 10 شهرستان دیگر وضعیت آبی دارند  و در این زمینه انتظار می‌رود مردم برای کنترل بیماری احتیاط کنند و استفاده از ماسک و شست‌وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون را مبنای کار قرار دهند.

انتهای پیام/142/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس حال افزایش استان اردبیل حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد

تین نیوز

مدیر اجرایی شرکت روسی «افغان گاما» از آغاز ساخت بخش دوم قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، «امیر حمزه» مدیر اجرایی شرکت روسی «افغان گاما» از آغاز کار ساخت بخش دوم قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات خبر داد و تصریح کرد: این پروژه بخش نهایی این خط ریلی است که از رباط پریان شروع و تا شهرک صنعتی و فرودگاه هرات امتداد می‌یابد.

قرارداد ۵۳ میلیون دلاری ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات با حضور «ملابرادر» معاون اقتصادی نخست وزیر و برخی مقامات حکومت طالبان و همچنین «ایالیا کازاکوف» معاون راه آهن روسیه ماه گذشته امضا شد.

راه‌ آهن هرات-خواف چهار بخش دارد که تاکنون سه بخش آن تکمیل شده و قطعه چهارم آن که از راه آهن خواف-هرات  ۴۷ کیلومتر طول دارد به عنوان بخش نهایی از این پروژه، افغانستان و ایران را به بازار‌های بین‌المللی متصل می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد