Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ۴۲ سال پیش در شامگاه یازدهم بهمن ۱۳۵۷ امام خمینی(ره) از فرودگاه شارل دوگل فرانسه عازم ایران شد.

نام روستای نوفل لشاتو در حومه پاریس با اقامت ۱۱۸ روزه امام شهرت جهانی یافت.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که کشور فرانسه برای کنترل بیماری کووید_۱۹ اعمال کرده است دوستداران امام خمینی(ره) نتوانستند مراسمی را در سالروز عزیمت بنیانگذار انقلاب اسلامی از پاریس به تهران برگزار کنند و فقط عده کمی از ایرانیان از جمله بهرام قاسمی سفیر ایران در فرانسه در محل اقامت امام در نوفل لشاتو حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

خاطره چگونگی خواستگاری و به ثمر رسیدن ازدواج حضرت امام خمینی (ره) + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی دهه فجر 22بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل مشعل المپیک به فرانسه

مسئولان کشور یونان مشعل المپیک را به کمیته برگزاری المپیک پاریس ۲۰۲۴ تحویل دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونانی‌ها در مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر برگزار شد، مشعل المپیک 2024 را به کمیته سازماندهی این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

مشعل المپیک اکنون به پاریس می‌رود، جایی که المپیک تابستانی از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود. نماد بازی‌های المپیک با کشتی بادبانی به فرانسه می‌رود و در تاریخ 8 می به بندر مارسی می‌رسد.

فلورنت مانودو نخستین مشعل‌دار در فرانسه است. کمیته برگزاری المپیک پاریس اعلام کرد: یکی از ورزشکاران برجسته ما که چهار بار مدال‌آور بازی‌ها است، نخستین کسی است که با در دست داشتن مشعل المپیک پا به خاک فرانسه می‌گذارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • چه شد که مغز و هیکل انسان امروزی انقدر کوچک شد؟!
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی