Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر صالحی امیری به همراه اعضای هیات اجرایی و جمعی از مدیران کمیته ملی المپیک صبح امروز (شنبه 11 بهمن) از فدراسیون اسکیت بازدید کردند.

به گزارش برنا، در بازدید از فدراسیون اسکیت کیکاوس سعیدی دبیرکل، نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020توکیو، مجید شایسته، عبدی افتخاری، علیرضا رحیمی اعضای هیئت اجرایی و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی، سید محسن میر سرپرست موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک را همراهی  کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید، بهمن محمد رضایی رییس، مجید هنرجو نایب رئیس، مهشید کیایی نایب رییس بانوان، رامین عتیقه چی دبیر فدراسیون اسکیت به همراه استادی رییس کمیته سرعت و کاوه صدقی عضو هیات رئیسه، مربی تیم ملی اسکیت بانوان و برخی از قهرمانان این رشته حضور داشتند.

دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از مجموعه فدراسیون اسکیت اظهار کرد: آنچه تا کنون در این فدراسیون انجام شده شایسته تقدیر است و با توجه به جذابیت این رشته و پر مخاطب و مفرح بودن آن هر بیننده ای را متوجه خودش می کند که در واقع به نوعی این رشته در حال اجتماعی شدن است.

وی ادامه داد: اسکیت به خصوص در مدارس بایستی بیشتر فعال شود چراکه در هر مدرسه ای یک حیاط است که می توان در آن این رشته را گسترش داد ؛هاکی روی یخ نیز یکی از رشته های جذاب این مجموعه است که بحمدالله به خوبی فعال شده است.

دکتر صالحی افزود: در بخش تجهیزات با توجه به اعلام نیاز این مجموعه پیشنهاد می کنم برنامه خودتان را برای ۱۴۰۰ و بازیهای آسیایی ۱۴۰۱ به مرکز نظارت و دکتر سجادی ارائه کنید و در این گزارش اقلام مورد نیاز را تا قبل از پایان سال آماده و ارائه کنید و در آنجا به تصویب برسانید که پیرو آن ما قطعا در هیات اجرایی مطرح و از شما حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اما برای رفع مشکل شما تا پایان سال ۱۰۰ میلیون  با تصویب هیات اجرایی تخصیص می دهیم، اگر بر اساس جدول شاخص ها، بودجه ما در مجلس تصویب شود، اسکیت جزو‌ رشته هایی خواهد بود که بیشترین افزایش بودجه را خواهد داشت ؛ همچنین شما این امکان را دارید که برنامه ای را با کارشناسان ما مطرح کنید که حمایت بیشتری نیز از شما داشته باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: برای قهرمانان هم بایستی مشوق هایی در نظر گرفت که به تشخیص شما بستگی دارد و می توانید با دکتر سجادی و تیم ما در کمیته مطرح کنید.

بهمن محمد رضایی در این دیدار ضمن تاکید بر آرامش و ثبات در فدراسیون اسکیت، موفقیت های بدست آمده را نتیجه یک کار تیمی دانست و افزود: طی ۴ سال گذشته حضور در مسابقات، تکمیل ساختمان فدراسیون، کسب 8  مدال جهانی و ۷ مدال آسیایی و همچنین کسب نخستین مدال جهانی طلا و مدال در اسکیت هاکی و دستیابی به رتبه 15 در  بین کشورهای جهان را داشتیم که قطعا حمایت های شما در پیشبرد این موفقیت های بسیار تاثیر گذار بوده است.

وی گفت: با توجه به اینکه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ سال پر کاری برای فدراسیون اسکیت خواهد بود، این فدراسیون می تواند شگفتی ساز باشد  و در همه رویدادهای پیش رو ورزشکاران ما روی سکو خواهند رفت و باعث افتخار برای ایران خواهیم شد.

بهمن رضایی در خصوص محدودیت زیر ساختها از مهندس شایسته و سجادی در خصوص حمایت از ملی پوشان تشکر کرد و افزود: ما در زمینه تجهیزات توانایی مالی این مهم را نداریم؛ تجهیزات هم عمدتا وارداتی است و تاکنون هیچ حمایتی از سوی فدراسیون برای ورزشکاران صورت نگرفته و همه هزینه ها شخصی بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون اسکیت کمیته ملی المپیک فدراسیون اسکیت دکتر صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم

سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: خداراشکر هر سال شرایط کسب سهمیه المپیک ما بهتر از قبل بوده است و اگر بحث کمیت را کنار بگذاریم، در کیفیت هم پیشرفت داشتیم. - اخبار ورزشی -

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص عملکرد درخشان فدراسیون قایقرانی در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس گفت:  هر کشوری بیشتر از دو سهمیه نمی‌توانست در این مسابقات به دست آورد و تنها کشورهایی که دو سهمیه گرفتند ژاپن، ازبکستان و ایران بودند و 18 تیم حاضر در این مسابقات حداکثر یک سهمیه گرفتند. مخصوصا در قایق دو نفره فقط ایران، ژاپن و ازبکستان توانستند به سهمیه قایق دو نفره دست پیدا کنند و ما نهایت سهمیه‌ای که می توانستیم را از این مسابقات به دست آوردیم.

وی تاکید کرد: از المپیک پکن به بعد که روئینگ به صورت رسمی فعال شد درست است دو سهمیه داشتیم اما الان که در قایق دو نفره سهمیه گرفتیم در واقع دو قایق و سه نفر را در المپیک خواهیم داشت و این بیشترین تعداد ورزشکار روئینگ است.

کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران

 

فرزام تصریح کرد: خداراشکر هر سال شرایط کسب سهمیه المپیک ما بهتر از قبل بوده است و اگر بحث کمیت را کنار بگذاریم، در کیفیت هم پیشرفت داشتیم به این دلیل که هم قایق دو نفره‌ای سهمیه گرفتیم که ژاپن همیشه سهمیه قایق گروهی را به دست آورده و ما با فاصله کمی با ژاپن و دو ثانیه اختلاف داشتیم. در تک نفره هم شرایط متفاوتی داشتیم و قهرمان روسیه که در المپیک توکیو مدال نقره گرفته بود تبعه ازبکستان شده بود و کیفیت مسابقات را بالا برده بود. اگر سال گذشته را مرور کنید برای کسب سهمیه فاصله زیادی را با ژاپن داشتیم ولی این فاصله امسال به حداقل رسید و ما و ژاپن فاصله کمی را با قایق اول که عنوان دار المپیک است داشتیم.

وی گفت: امیدوارم در ماه‌ها و روزهای باقیمانده تا المپیک شرایط آمادگی استاندارد که سایر کشورها برای این میدان بزرگ تدارک می بینند را داشته باشیم و ساده از کنار آن عبور نکنیم. هرچند 16-17 روز از سد شهر ارومیه استفاده کردیم و با همه لطف و محبت شهرهای میزبان  برای فراهم کردن بهترین شرایط، طبیعی است چون این سدها شرایط یک‌کمپ استاندارد را ندارند هیچ وقت آن ایده آلی که ما به دنبال آن هستیم را فراهم نمی‌کند و ما به اجبار با تمام شرایط کنار می آییم و سعی می‌کنیم بهترین استفاده را در بحث مسافت و بعد تمرین داشته باشیم.

سرمربی تیم روئینگ کشورمان افزود: برای پیش برد برنامه ها الان که سهمیه گرفته شده و گام اول که تثبیت سهمیه و حضور در المپیک بود، انجام شده است، امیدوارم به زودی نشستی برگزار شود تا با برنامه کار را پیش ببریم و داشته‌ها را ارزیابی کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود تا قطعا با انگیزه بچه‌ها و تلاش مضاعف شرایط خوبی را در المپیک رقم بزنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد