Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:14:29 GMT

درگذشت همسر شهید عباس گلی

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۶۶۹۹

معصومه دهقانی همسر شهید عباس گلی و خواهر سردار شهید عباس دهقانی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایسنا، عباس گلی اول فروردین ۱۳۳۰ در شهر زواره متولد شد. وی که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافته بود یازدهم آبان ۱۳۶۱ در عملیات محرم در عین خوش با سمت فرمانده دسته بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار مطهرش در گلزار شهدای زواره واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر این مرحومه، سردار عباس دهقانی اردیبهشت ماه ۱۳۴۳ در شهر زواره متولد شد و مراحل تحصیل را تا اخذ دیپلم در زواره گذراند. وی با کسب رتبه ۵۰۰ در رشته پزشکی پذیرفته شد اما در لبیک به ندای حضرت امام عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و پس از چند بار مجروحیت، در حالیکه جانشینی گردان الزهرا لشکر امام حسین(ع) را برعهده داشت، ۲۵بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر۸ در اروندرود به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همسر و خواهر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس مریوان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی صبح چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های کردستان اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم، پدر ۴۳ ساله، مادر ۳۸ ساله و دختر ۱۲ ساله در مریوان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی قتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم که فرزند خانواده مقتول بوده، به جرم خود اعتراف و از وی ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6100243

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی  پلیس
  • مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس مریوان
  • عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه