Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، صبح امروز  در مراسمی با حضور حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، رضا صدیق، قائم مقام بانک،  احمد فاضلی ، معاون مالی بانک صادرات ایران و اعضای هیات‌مدیره گروه مالی سپهر صادرات، حکم مدیریت جدید این گروه به خداداد غریب‌پور اعطا  شد.

حجت‌اله صیدی در این مراسم با تاکید بر این که گروه مالی سپهر صادرات ، بازوی بازار سرمایه و نیز بازوی مالی بانک صادرات ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک صادرات ایران را  از اولین بانک‌هایی خواند که برای تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری اقدام کرده است و امروز از  شرکت گروه مالی سپهر صادرات به عنوان یک شرکت بورسی و بازار سرمایه استقبال خوبی به عمل می آید. 

وی اظهار کرد: اگر نوسان‌های شدید بازار سرمایه نبود، ارزش گروه مالی سپهر صادرات به مراتب بیشتر خود را نشان می‎داد و  امیدواریم با هدایت مدیریت جدید به مدارج بالاتر  دست یابد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین با قدردانی از اقدامات بهروز خدارحمی، مهمترین اقدام وی را عرضه سهام گروه مالی سپهر صادرات در بازار سرمایه با کمک اعضای هیئت‌مدیره شرکت و اداره کل سرمایه‌گذاری امور شرکت‌های بانک صادرات ایران، عنوان کرد و افزود: ارتقای ارزش شرکت‌های گروه با کمک مدیریت عملیاتی و جدی مدیرعامل جدید این هدف محقق خواهد شد.

صیدی شرکت‌های ابزاری بانک را مورد اشاره قرار داد و گفت: بانک صادرات ایران به طور مستقیم با شرکت‌های خود از جمله، بیمه سرمد، صرافی سپهر، تامین مالی سپهر و ... ارتباط کاری و عملیاتی دارد و  سهام برخی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه نیز باید به طور کامل به این گروه منتقل شده و اطلاعات مالی شرکت به موقع افشا شود.

وی حضور خداداد غریب‌پور را به عنوان یک مدیر  نام آشنا،  توسعه‌گرا و دارای سابقه درخشان در ایمیدرو و صنایع مختلف برای گروه مالی سپهر صادرات مغتنم دانست و اظهار امیدواری کرد که این شرکت  در بازار سرمایه به جایگاه سزاور  خود برسد.

غریب پور پیش از این و به مدت ۲ سال ریاست هیئت عامل ایمیدرو و معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت را برعهده داشت.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند اراک، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو)، مدیرعامل شرکت توسعه کشت و صنعت ملی و فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بخش دیگری از سوابق اجرایی و مدیریتی او است.

از غریب پور به عنوان مدیر تغییر و مرد کارهای بزرگ یاد می شود.

منبع: الف

کلیدواژه: گروه مالی سپهر صادرات بانک صادرات ایران مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی احمدی که در هفته‌های پایانی نیم فصل امیدوار شده بود تا در رقابت با علی نعمتی شانسی برای بازی کردن پیدا کند با ورود عبدالکریم حسن حتی جایگاه خود روی نیمکت تیمش را نیز از دست داده است.

احمدی در برخی مسابقات نیم فصل دوم به لیست بیست نفره رسیده، اما غالبا سکونشین بوده یا از پای تلویزیون دیدار تیمش را تماشا کرده است.

جالب اینکه احمدی در اصل گزینه‌ای برای خط میانی و جناح چپ به حساب می‌آید اما بعد از حضور عبدالکریم در دفاع چپ، اورونوف هم آن پست را در خط میانی دوقبضه در اختیار گرفته و بازیکنان فیکس نیم فصل اول در این پست‌ها مثل سعید صادقی و علی نعمتی هم خیلی کم برای تیم خود بازی می‌کنند.

با این حساب احمدی باید امیدوار باشد با وجود غیبت عالیشاه در اراک و البته بازگشت حنانوف به شرایط مسابقه جایی در لیست بازی تیمش در اراک و در جام حذفی پیدا کند که اتفاق دشواری به نظر می‌رسد.

نکته جالب اینکه امروز در حاشیه مراسم واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی مشخص شد محمدمهدی احمدی همنام بازیکن پرسپولیس به عنوان مدیرعامل بانک شهر به نوعی نفر نخست گروه مدیران بانک‌های مالک سهام این باشگاه به حساب می‌آید.

ظاهرا آن احمدی هم تازه به سمت مدیرعاملی بانک شهر رسیده اما ارتباط خوبی با درویش دارد و در روز نخست حمایت خود را از مدیرعامل فعلی باشگاه حداقل تا پایان فصل اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات