Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:50:12 GMT

چگونه سفارش سرخطی ثبت کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۶۸۲۷

چگونه سفارش سرخطی ثبت کنیم؟

اکنون در بازار بورس انجام یک سرخطی خوب و عالی کار ساده ای نیست ولی ما برای شما این کار را آسان خواهیم کرد. در ادامه متوجه خواهید شد که چگونه به راحتی سرخطی بزنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دایرکت، شما برای داشتن یک سرخطی موفق با رتبه عالی نیاز به پینگ پایین دارید و سرعت اینترنت بالا.

با این اینترنت های معمولی در بهترین شرایط می توانید پینگ ۴۰ الی ۵۰ میلی ثانیه داشته باشید و سرعت اینترنتی برابر ۵۰ مگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای انجام یک سرخطی موفق باید پینگ خود را تا حد ممکن کاهش دهید، حال این سوال پیش می آید که چگونه این کار را انجام دهیم؟

" شما با داشتن یک سرور مجازی بورس می توانید به خواسته ی خود برسید "

شما با داشتن یک سرور بورس یا سرور مجازی بورس می توانید پینگ خود را به زیر ۱ میلی ثانیه برسانید و این پینگ برای سرخطی زدن شما بسیار تاثیرگذار است.

با داشتن سرور مجازی بورس علاوه بر پینگ پایین می توانید سرعت اینترنت خوبی هم داشته باشید که بستگی به سرعت انتخابی شما از ۱۰۰۰ مگابیت هست تا ۱۰ هزار مگابیت بر ثانیه.

سرور بورس چیست؟

سرور بورس یکی از مواردی است که می تواند تاثیر بسزایی در انجام معاملات بورسی از خود بجای بگذارد. این نوع سرورها با سیستم عامل ویندوز هستند.

در واقع شما پس از خرید سرور بورس، یک کامپیوتر با سرعت اینترنت بالا و پینگ کمتر از ۱ میلی بر ثانیه خواهید داشت.

همچنین سرور مجازی بورس دایرکت فا دارای مزایایی هستند که در ادامه یه چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

دارای اپلیکیشن و نصب بر روی گوشی ها با نسخه اندروید و ios
جای دهی خود در صف اول بورس با استفاده از این نوع سرور
بالاترین سرعت در اینترنت با استفاده از سرور مجازی بورس
این امکان برای کاربران به وجود می آید تا بدون محدودیت در سرعت فایل های مختلف را دانلود کنند.
دسترسی راحت و آسان
سیستم عامل ویندوز
و…

دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود روی قدرتمند ترین سرورها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد می کند.

سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، این سرورها به صورت ۲۴ ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرورها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام می شود و نصب و راه اندازی این سرورها  تیم فنی دایرکت فا به عهده می گیرد.

سرویس کاربران بعد از خرید این محصول کمتر از ۳۰ ثانیه فعال می شود و مشتریان می توانند  به سرور مجازی خود دسترسی داشته باشند.

سرور بورس چقدر می تواند تاثیرگذار باشد؟

شما با داشتن سرور مجازی بورس یا سرور بورس می توانید پینگ خود را به زیر ۱ میلی ثاینه و حتی به صفر  و همیچنین سرعت اینترنت خود را به بالای ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه برسانید.

برای سرخطی زدن شما نیاز به یک پینگ فوق العاده پایین و سرعت اینترنت فوق العاده بالا دارید و تنها را رسیدن به این دو فاکتور خرید سرور بورس است. درصد موفقیت شما با سرور مجازی بورس ۵۰ درصد هست ولی اگر بتوانید سرور اختصاصی بورس تهیه کنید درصد موفقیت شما به ۸۰ درصد ارتقا پیدا می کند.

راهنمای خرید سرور مجازی بورس از دایرکت فا

با توجه به کارایی سرور مجازی بورس، شما نمی‌توانید این سرور خاص و پرسرعت را از هر مرکزی تهیه کنید؛ چرا که فروش سرور بورس یک امر تخصصی به شمار می‌رود. دایرکت فا به دلیل داشتن سرور بورس بسیار با کیفیت و مطمئن، یک گزینه‌ی نام آشنا برای علاقمندان به بازار بورس و یکی از بهترین مرجع‌ها برای خرید سرور مجازی بورس می‌باشد.

همچنین می‌توان گفت که تا ۹۹ درصد پلان‌های شرکت دایرکت فا به همان صورتی است که در توضیحات آن‌ها ذکر شده و پکیج‌های اختصاصی سرور بورس در دایراکت فا امکان استفاده ۱۰ یوزر را به طور همزمان دارند.

در صورتی که سوال‌های متعددی درباره خرید سرور بورس دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق تماس تلفنی یا چت آنلاین از کارشناسان دایرکت فا بپرسید؛ مطمئن باشید که یکی از بهترین پشتیبانی‌های زندگیتان را تجربه خواهید کرد...

لطفا برای خرید سرور بورس لطفا کلیک کنید.

تلفن تماس: ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷

ایمیل پشتیبانی : support@directfa.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورس سرور مجازی بورس خرید سرور بورس سرور مجازی بورس خرید سرور بورس سرعت اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم

سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم