Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در استان هرمزگان شوراها و شهردای‌ها هیچکدام ۲ بخشنامه تکلیفی شورای عالی استان‌ها در خصوص ورزش جانبازان و معلولین را اجرا نکرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی در آئین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و حامیان هیئت ورزشی جانبازان و معلولین اظهار داشت: اعتقاد دارم خدمت کردن به جامعه معلولین به زندگی برکت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرمزگان 38 هزار نفر معلول دارد که رقم بسیار بالایی است و با جمعیت یک شهر برابری می‌کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: لذا حساسیت خدمت به این جمعیت عظیم در برابر بودجه ناچیز سازمان‌های حمایتی دو چندان شده است و بایستی نسبت به اصلاح این رویه اقدام شود. 

وی تصریح کرد: یک سالن ورزشی در سیریک برای ورزش معلولان بیش از ده سال رها شده بود که به لطف خدا از طریق سازمان بهزیستی کشور آماده‌سازی و بهره‌برداری شد.

مرادی اظهار داشت: از محل اعتبارات ٢٧صدم درصد از ٩درصد ارزش افزوده سهمی برای سایر فعالیتَها دیده شده بود که پیگیری کردیم سهمی هم به ورزش جانبازان و معلولین اختصاص داده شد. 

وی افزود: از محل این سهم در سال جاری کمک چشمگیری به ورزش‌های جانبازان و معلولین تزریق شده و امید می‌رود این کمک‌ها تداوم داشته باشد. 

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بسیاری از بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها فقط برای پر کردن گزارش عملکرد است و همتی برای پیگیری برای انجام آن وجود ندارد.

مرادی گفت: بعنوان نمونه از طریق شورای عالی استان‌ها دو بخشنامه تکلیفی برای ورزش جانبازان و معلولین به شورای شهرها و شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد که متاسفانه در استان هرمزگان شوراها و شهرداری‌ها هیچکدام از این دو بخشنامه که بالاترین مجمع خودشان مصوب نموده را اجرا نکرده‌اند و نیاز است این مصوبات در استان به مرحله اجرا برسند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از جمعی از ورزشکاران، قهرمانان و حامیان هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان هرمزگان تجلیل شد.

لزوم تغییر نگاه‌ها به ورزش جانبازان و معلولان در قم /هیئتی ورزشی که از نبود فضای اداری رنج می برداحمدی: وزارت ورزش نگاه خاص و حمایتی به ورزش جانبازان و معلولین داردسمنان| کرونا ورزش جانبازان و معلولان را تعطیل نکرده است

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مقام‌آوران بین‌المللی، کشوری و منطقه در رقابت‌های قهرمانی گفت: آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها مهم و ضروری است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان بیش از ۲۰ عنوان برنامه در این منطقه پیش‌بینی و اجرا شد که یکی از مهم‌ترین و پرشورترین این برنامه‌ها آئین تجلیل از مقام آوران ورزشی منطقه بود.

وی افزود: در ویژه برنامه آئین تجلیل از مقام آوران ورزشی ۱۰۶ نفر از شهروندان در رده بین‌المللی و کشوری، همچنین از ۱۱۰ نفر از ورزشکاران در رده‌بندی منطقه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها مهم و ضروری است، تصریح کرد: در ورزش باید تعهد داشته باشیم تا در راستای همگانی کردن ورزش موفق باشیم و در پی آن سلامت جامعه نیز بهبود ببخشیم.

قاضی‌عسگر ادامه داد: برای برون رفت از بیماری‌های ناشی از کم‌تحرکی در جامعه باید در ترویج ورزش همگانی تلاش مضاعف داشته باشیم، زیرا ورزش در سلامت جامعه نقش اساسی دارد و برای ورزش همگانی باید به‌صورت جامع و درست اقدام کنیم.

وی نقش شهرداری در توسعه ورزش را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در همه جای دنیا ورزش بدون حضور این نهاد ابتر است؛ هرگاه برنامه‌های ورزشی با شهرداری‌ها عجین باشد، اتفاقات خوبی برای ورزش شهر رقم خواهد خورد.

کد خبر 750149

دیگر خبرها

  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند