Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوحدی گفت: تا امروز ۲۴۱ پرونده شهدای سلامت در اختیار کمیته ملی قرار گرفته و کارهای مربوط به ۵۰ درصد این پرونده‌ ها تکمیل و حکم شهید برای آن‌ ها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سعید اوحدی» با حضور در برنامه زنده «مصباح» شبکه قرآن با تسلیت سالگرد رحلت حضرت ام‌البنین (س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: خانواده‌های معظم شهدا یکی از نعمات و برکات بزرگی هستند که خداوند به جامعه ما ارزانی داشته است و وقتی در بین این عزیزان حضور پیدا می‌کنیم با فضایی خاص و معنوی روبرو می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی از حضرت ام‌البنین (س) صحبت می‌کنیم در واقع از فرزندان شهید ایشان هم یاد می‌کنیم. امروز نیز مادران شهدای ما به تأسی از همین حضرت، فرزندان و قهرمانان بزرگی را تربیت کردند و می‌توان گفت شهدا تجلی رفتار و تربیت مادران هستند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه مادران شهدا چندین فرزند خود را از زیر قرآن رد کردند و به صحنه نبرد فرستادند، افزود: مادران زیادی در کشور ما هستند که چندین فرزند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند و این صبر و استقامت مسئله‌ای است که به سادگی نمی‌توان آن را درک کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری مراسم نکوداشت و تجلیل از مادران و همسران شهدا گفت: در این مراسم معنویت خاصی موج می‌زد و دیدار این مادران بزرگوار برای همه ما بسیار ارزشمند بود.

اوحدی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر جمعاً ۱۳۵ هزار نفر از پدران و مادران معظم شهدا در قید حیات هستند افزود: این خانواده‌های معزز نیازی به هیچ کدام از ما ندارند و در واقع ما نیازمند آنان هستیم و از خدا می‌خواهیم که در مسیر رشد و کمال از آنان درس بگیریم. جامعه ایثارگری به قدری عزت نفس دارند که خدمات ارائه شده به چشم آنان نمی‌آید و این خدمات قطره‌ای در برابر عظمت و بزرگی آنان است.

وی افزود: کارهایی که شهدا، جانبازان و آزادگان انجام دادند به هیچ وجه با هیچ خدمت مادی و مالی قابل جبران نیست. در سال‌های اخیر دیدیم که مدافعین حرم برای مقابله با فتنه بیرون از مرزهای ایران با دشمنان جنگیدند و همه ما همواره مدیون بصیرت آنان هستیم.

معاون رییس جمهور در خصوص شهدای جامعه قرآنی کشورمان نیز گفت: حدود ۱۳۰۰ شهید بزرگوار از جامعه قرآنی و مداحان کشورمان تقدیم انقلاب اسلامی شده‌اند و در سال‌های اخیر ۶ شهید از این جامعه نیز در فاجعه منا به شهادت رسیدند. البته تمام شهدای ما اهل قرآن بودند و در سال جاری برنامه تجلیل از ۱۱۵ ایثارگر فعال در حوزه قرآن را نیز در دستور کار داریم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موضوع شهدای سلامت گفت: پرونده‌های این عزیزان در کمیته‌های استانی جمع‌آوری و به کمیته ملی ارسال می‌شود و تا امروز ۲۴۱ پرونده در اختیار کمیته ملی قرار گرفته و کارهای مربوط به ۵۰ درصد این پرونده‌ها تکمیل و حکم شهید برای آن‌ها صادر شده است. این عزیزان با تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر شهدا گام برداشتند و به شهادت رسیدند.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: یادمان شهدای سلامت شهدای سلامت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت