Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:06:48 GMT

هفت واحد تولیدی نیر فعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۷۲۵۱

هفت واحد تولیدی نیر فعال می‌شود

به گزارش ایرنا ، رامین صادقی روز شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی اقتصادی و خدماتی در شهرک تخصصی آب و ناحیه صنعتی نیر افزود: تاکنون چهار واحد صنعتی راکد در شهرستان نیر به همت مسئولان وارد چرخه تولید شده و مجموع واحدهای فعال منطقه به ۴۱ واحد رسیده است.

فرماندار نیر هم در این بازدید از ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبرداد و گفت: حمایت از تولیدکنندگان موجب تثبیت اشتغال پایدار و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع اقبالی افزود: نامگذاری‌ سال‌ها در زمینه مسائل اقتصادی و تولیدی نشان دهنده اهمیت موضوع است که باید توسط مسئولان زمینه انجام آن در منطقه فراهم شود.

فرماندار نیر اظهارکرد: جهش تولید در گرو همکاری همه‌جانبه مسئولان و ایجاد بستر مناسب برای بخش خصوصی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری برای تولید و اشتغال است.

او گفت: با تلاش دولت و پیگیری‌های منطقه‌ای در شهرک صنعتی شاهد وجود تمام زیرساخت‌های لازم برای فعالیت بخش‌خصوصی و سرمایه گذاران برای تحقق شعار جهش تولید هستیم.

وی گفت: نزدیکی شهرستان نیر  به مرکز استان، دسترسی به جاده اصلی کشور ، آب و هوای مناسب و وجود زیرساخت‌ها زمینه‌ساز جلب مشارکت بخش‌خصوصی در این منطقه است که می‌توانند از این موقعیت استفاده کنند.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها رونق تولید جهش تولید استان اردبیل اردبیل صمت سرمایه گذاری دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید استان اردبیل رونق تولید جهش تولید استان اردبیل اردبیل صمت سرمایه گذاری دهه فجر اخبار کنکور جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ورامین در منطقه صنعتی خیرآباد علاوه بر پیگیریِ مشکلات چند واحد تولیدی از کارگران هم با اهدا گل تقدیر شد.منطقه‌ صنعتی خیرآباد که حدود ۷۰۰ واحد صنفی و صنعتی در آن فعال هستند قرار است با مصوبه دولت به شهرک صنعتیِ خصوصی تبدیل شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد