Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:19:53 GMT

برف راه ارتباطی روستاهای کردستان را بست

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۷۲۷۹

برف راه ارتباطی روستاهای کردستان را بست

گروه استان‌ها ـ معاون راهدای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از مسدود شدن راه ارتباطی ۷۰ روستای استان کردستان در پی بارش برف شب گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

رامبد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از مسدود شدن راه ارتباطی 70 روستای استان کردستان در پی بارش برف شب گذشته خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر راه ارتباطی 23 روستای شهرستان بانه، 20 روستای شهرستان سقز، 11 روستای دیواندره، 7 روستای سنندج، 5 روستای دهگلان و 4 روستای کامیاران مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در حال برف‌روبی، نمک پاشی و بازگشایی کل راه‌های روستایی استان هستند، افزود: 179 پرسنل راهدار و 105 دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین برف‌روبی در این محورها مشغول فعالیت هستند.

34 تیم راهداری و در محورهای برف‌گیر ایلام مستقر شدندتلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان برای برف‌روبی و بازگشایی محور کرج - چالوس + فیلم

معاون راهدای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: نیروهای راهداری از روز گذشته با استفاده از 936 تن شن و نمک به برفروبی چهار هزار و 902 کیلومتر، نجات 3 مسافر گرفتار در برف و رهاسازی 258 دستگاه خودرو در محورهای شریانی استان پرداختند.

نوذری بیان کرد: همچنین 8 راهدار با 6 دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین با استفاده از 20 تن شن و نمک به برفروبی 95 کیلومتر از راه‌های روستایی استان پرداخته‌اند.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی با پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی طی امروز (سه‌شنبه)، چهارشنبه و پنجشنبه اعلام کرد: از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان و پنجشنبه یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان شاهد بروز این پدیده خواهند بود.

بارش‌ باران و رعد و برق در ۱۱ استان | تهران کی بارانی می‌شود؟

لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی از پیامدهای احتمالی این سامانه است.

احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش از توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان هواشناسی

کد خبر 848324 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران طوفان سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت