Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سرپرست شهرداری ساری با تاکید بر ارتقا فعالیت‌های عمرانی در مرکز استان، گفت: قرارگاه جهادی توسعه و آبادانی در مرکز مازندران تشکیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمیدرضا مرادی امروز در نشست با معاونان، شهرداران مناطق و روسای سازمان‌های تابعه با تاکید بر لزوم همدلی و هماهنگی میان مجموعه شهرداری مرکز مازندران، اظهار داشت: مدیریت شهری از هرگونه انتقاد و نقد مشفقانه شهروندان و رسانه‌ها استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم همدلی، هماهنگی و تعامل میان مجموعه شهرداری، افزود: اخلاق مداری، قانون مداری و رعایت انضباط اداری سرلوحه خدمت‌رسانی و فعالیت‌های مجموعه شهرداری باشد.

مرادی با قدردانی از تعامل و هماهنگی‌های میان شهرداران مناطق سه گانه، افزود: شهرداران مناطق از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان استفاده کنند.

مرادی ادامه داد: کارکنان مجموعه شهرداری به صورت مدون و مکتوب گزارش عملکرد خود را به مسئول مربوطه ارائه دهند و نسبت به استفاده بهینه از توانمندی کارکنان اقدام شود.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه قرارگاه جهادی شهرداری مرکز استان به دبیری معاون خدمات شهری، گفت: ارائه خدمات به شهروندان به صورت محله به محله برنامه‌ریزی شود و در این زمینه محلات کم برخوردار در اولویت قرار گیرد.

جهانگیری: دو اقدام مهم برای توسعه آبادان با دولت عراق در دست اجرا داریم / احداث راه‌آهن شلمچه به بصرهشادگان شهر هدف توسعه بنیاد مستضعفان در خوزستان تعیین شدسند رفع محرومیت و توسعه "بهارستان" احصا و پیگیری می‌شود

مرادی با اشاره به اینکه ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022 انتخاب شده است، گفت: سریعاً دبیرخانه ساری 2022 راه اندازی شود و اقدامات آن را به بنده گزارش کنید.

وی افزود: مدیران نسبت به اصلاح برخی از سیاست‌های نادرست که موجب برخی کج روی‌ها شده اقدام کنند؛ چراکه قانون مداری و رعایت اخلاق و انضباط اداری در  امور حکمفرما خواهد بود.

مرادی به ارائه خدمات محله به محله اشاره کرده و ادامه داد: می‌توان از ظرفیت خانه‌های شهروندی و کلبه‌های تفکیک زباله در راستای تحقق خدمت رسانی در همه حوزه‌ها بهره گیری کرد.

سرپرست شهرداری ساری افزود: در اسرع وقت، اصلاح بودجه سال 99 را تکمیل تا برای بررسی و اقدامات لازم توسط مقامات ذیربط ارسال شود. لازم است برای بودجه سال 1400 نیز جلسات هفتگی بصورت مستمر برگزار و بودجه سال آینده قوی و بی دغدغه تدوین شود.

وی بیان کرد: معتقدیم کاهش هزینه‌ها نوعی کار درآمدی است و مدیران مجموعه شهرداری در این زمینه راهکار و پیشنهادات خود را برای  افزایش درآمد ارائه کنند.

مرادی گفت: مدارک تحصیلی و تخصصی کارکنان تحصیل‌کرده در حوزه‌های مربوطه شناسایی و احصا تا در مسیر چابک‌سازی و بهره‌وری بهینه از توانمندی و ظرفیت‌های همکاران استفاده شود.

سرپرست شهرداری ساری تاکید کرد: صدور پروانه و پایان کار بر اساس قانون و به دور از هرگونه رابطه انجام شود و در این زمینه با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

مرادی گفت: نشست‌هایی را با مدیرعامل و مسئولان تامین اجتماعی مازندران جهت رفع مشکلات بیمه کارکنان برگزار و به نتایج مثبتی نیز دست یافتیم و بزودی این مشکل رفع خواهد شد.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به نقدپذیری مجموعه مدیریت شهری، شهروندان و رسانه‌ها را مخاطب قرار داد و گفت: مدیریت شهری هرگونه انتقاد و نقد مشفقانه شهروندان و رسانه‌ها را می پذیرد؛ اما توهین، تخریب و هتاکی را به هیچ وجه توجیه پذیر نمی دانیم. البته به مدیران هم دستور داده ام که تحت هیچ عنوان از هیچ رسانه ای که در چارچوب موازین اخلاقی و حرفه ای به نقد و انتقاد از مجموعه مدیریت شهری پرداخت، شکایت نکنند. لازم است مشکلات عدیده شهرداری و مردم متقابلاً گفته شود تا بتوانیم در فضایی سالم و دوستانه برای اداره امور شهر قدم برداریم.

انتهای پیام/ 681/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرپرست شهرداری ساری مجموعه شهرداری مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد

ایسنا/قم رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده است و در این هفته اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود.

سرهنگ علیرضا ایراندوست در نشست خبری امروز ۱۱ اردیبهشت که به مناسبت هفته جهاد سازندگی برگزار شد، با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود، عنوان کرد: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن(ع) اجرا شده بود و ما نیز معین اجرایی آن در قم بودیم در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود؛ همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده است نیز راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم، راه اندازی چند کانال آب کشاورزی و لوله کشی، سم پاشی محل نگهداری دام‌ها، برگزاری میزهای خدمت توسط بسیج کارمندان، طرح ویزیت رایگان شهید رهنمود و افتتاح پنج صندوق قرض‌الحسنه را از دیگر برنامه‌های هفته جهاد سازندگی معرفی کرد.

وی با اشاره به اعطای ۱۵۷ میلیارد تومان وام تبصره ۱۸ گفت: ۹۳ میلیارد تومان این وام‌ها توسط بانک‌ها به متقاضیان واگذار شده است که در زمینه وام‌های اخذ شده رتبه اول را در بین دستگاه‌های متولی داریم.

ایراندوست با بیان اینکه همه فعالیت‌های گروه‌های جهادی توسط مرکز جهادی ساماندهی می‌شود، اضافه کرد: مرکز جهادی قم دو قرارگاه جهادی جغرافیا محور دارد که قرارگاه جهادگر در غرب قم یعنی پردیسان قم و قرارگاه حضرت معصومه(س) در شرق استان شامل؛ پردیسان، سلفچگان، کهک، خلجستان و جعفریه به صورت کاملاً مردمی فعالیت می‌کنند؛ تعمیر و مرمت منازل محرومین، اعطای جهیزیه و لوازم‌التحریر، بسته‌های معیشتی از جمله فعالیت های این قرارگاه‌ها است.

وی با اشاره به مرمت ۱۰۲ منزل محرومان و نیازمندان در سال گذشته، ادامه داد: یکی از کارهای ویژه‌ای که امسال از طریق قرارگاه های جهادی صورت گرفت مشارکت در غرس درختان بود که روزانه هزار رأس درخت غرس می‌شد و با اعلام فراخوان در روز جمعه مردم نیز پای کار آمدند و این فرآیند در خلجستان ادامه پیدا می‌کند.

ایراندوست حضور و استقرار ائمه جماعت و مبلغان به همراه خانواده را از بهترین روش‌های تبلیغی برای روستاها دانست و گفت: در این راستا اقدامات لازم برای هفت روستا صورت گرفته و امام جماعت با خانواده مستقر شده است.

وی با اشاره به برگزاری پایگاه‌های علمی جهادی تصریح کرد: در گذشته کلاس‌های تقویتی با همکاری گروه‌های جهادی و با توان محدود برگزار می‌شد اما با همکاری بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش طرحی اجرا می‌شود که با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان و ظرفیت مدارس این کار به صورت گستره‌تر صورت بگیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه فعالیت قرارگاه کلاسی نو در هفته بسیج سازندگی آغاز می‌شود، یادآور شد: هدف از این قرارگاه تعمیر و بهسازی مدارس است و کارهای اجرایی این کار توسط گروه‌های جهادی تخصصی و نظارت و معرفی مدارس توسط اداره کل نوسازی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۲۴ اردیبهشت رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه‌ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

ایراندوست جشنواره روایت جهاد را مورد توجه قرار داد و گفت: ۲۵ اردیبهشت از پوستر این جشنواره رونمایی می‌شود و اختتامیه آن نیز در آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی