Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند باشگاه بزرگ و متمول در صورتی که سرخیو راموس رئال‌مادرید را ترک کند، به سراغش خواهند رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه رئال‌مادرید همچنان نتوانسته سرخیو راموس را برای ماندن راضی کند و هیچ قرارداد جدیدی بین طرفین بسته نشده است.

برنامه «ال‌چیرینگیتو» مدعی شد، با توجه به این که در پایان فصل سرخیو راموس کاپیتان ۳۴ ساله رئال‌مادرید آزاد خواهد شد، چند باشگاه برای جذب او رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری‌سن‌ژرمن جدی‌ترین مشتری راموس است و در کنار آن‌ها مچستریونایتد، تاتنهام، لیورپول و حتی بایرن‌مونیخ هم در پی جذب این مدافع ارزشمند هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان و فوتبال ایتالیا، که مدتی با ژوزه مورینیو در فضای مجازی درگیر مصاحبه‌های متعدد علیه هم بودند، این بار در مصاحبه جدیدش به موضوع دیگری پرداخته است.

کاسانو در این مصاحبه بهترین شماره 10 تاریخ فوتبال ایتالیا را انتخاب کرد. مهاجم سابق رم، رئال مادرید و پارما اعلام کرد که فرانچسکو توتی، هم تیمی سابق او و همچنین روبرتو باجو در ردیف اول قرار دارند.

کاسانو که قبل از پیوستن به رئال مادرید در ژانویه 2006 در کنار تونی برای رم بازی کرده بود، گفت: "توتی و باجو در صدر لیست هستند. سپس الساندرو دل پیرو نیز گزینه خوبی است اما او کمی پایین‌تر از این دو بازیکن است."

از کاسانو سوال شد که اگر بخواهد یک مهاجم را در انتهای این لیست قرار دهد، کدام بازیکن را انتخاب می‌کند که گفت: "خودم! (باخنده.) من از نظر استعداد حتی بهتر از توتی بودم اما این را در زمین فوتبال فراموش می‌کردم! نکته جالب بود که این استعداد را در جمعه، شنبه و یکشنبه فراموش می‌کردم!"

دیگر خبرها

  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • ۱۰ گل برتر رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳/۲۴ (فیلم)
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس