Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: بیش از هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح ها دهه فجر شیروان هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «علی ذوالفقاری» روز شنبه (یازدهم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران شیروان اظهار داشت: از مجموع کل طرح ها ۹۳ درصد طرح های دولتی و  هفت درصد با اعتبار ۵۸۰ میلیارد ریال بخش خصوصی است که ۲۲ دستگاه اجرایی شهرستان در اجرای طرح ها مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

سرپرست فرمانداری شیروان با بیان اینکه بزرگترین طرح دهه فجر امسال افتتاح واحد سه بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با هفت هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار است، گفت: بیشترین مبلغ پروژه ای مربوط به نیروگاه، جهاد کشاورزی، شرکت برق، آبفا و مخابرات و بیشترین طرح مربوط به دستگاه های شرکت برق، شهرداری و جهاد کشاورزی است.

 

ذوالفقاری افزود: بزرگترین طرح های دهه فجر امسال افتتاح واحد سه بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی، فاز اول گاوداری دو هزار راسی، اجرای طرح هادی روستایی، دارالقرآن امام علی(ع)، طرح های مخابرات و زیرساختی است که با بهره برداری از آن ها برای هزار و ۵۱۴ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود که ۵۷ هزار نفر جمعیت شهری و ۴۲ هزار نفر جمعیت روستایی از این طرح ها  بهره مند خواهند شد.

 


نماینده عالی دولت در شیروان گفت: افتتاح طرح های شهرستان در اولین روز دهه فجر به صورت متمرکز در روستای قلعه چه این شهرستان با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود که این گاوداری دارای ۲۰ واحد می باشد که ۷ واحد امسال به بهره برداری می رسد و مابقی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 


شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح طرح دهه فجر شیروان میلیارد ریال دهه فجر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر

زمین اسکیت به نام شهید ولی الله پارسا و زمین تنیس به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شده اند .

شهردار مهدیشهر گفت زمین اسکیت پارک آبشار با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت شهرداری مهدیشهر تا پایان فصل تابستان افتتاح می‌شود

علیرضا شربتدار گفت : زمین تنیس پارک مهرگان هم با مشارکت هیات تنیس استان و بخش خصوصی و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان