Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:48:09 GMT

سرمایه‌گذاری ۹۷۴ میلیارد ریالی در صنعت برق سمنان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۷۴۵۶

سرمایه‌گذاری ۹۷۴ میلیارد ریالی در صنعت برق سمنان

سیدعلی‌اکبر صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، عملیات اجرایی پروژه‌های این شرکت، با سرمایه‌گذاری بیش از ۹۷۴ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به توسعه مطلوب زیرساخت‌های بخش انرژی الکتریکی در استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اقدامات خوبی در تمام شهرهای استان، به‌منظور تأمین برق مشترکان خانگی، صنعتی و کشاورزی از سوی این شرکت انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن در دهه مبارک فجر امسال آغاز می‌شود، اظهار داشت: با توجه به نیاز شهرهای استان به توسعه صنعت برق، عملیات اجرایی پروژه‌های احداث پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان، فاز دوم احداث پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان، احداث خط ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی ایوانکی، دومداره کردن خط ۶۳ کیلوولت میامی کالپوش، اصلاح و بهینه‌سازی پست‌های خطوط انتقال و فوق توزیع در تمامی شهرهای استان آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان، از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه‌ها را افزایش ضریب اطمینان شبکه، کاهش انرژی تأمین نشده، افزایش قابلیت مانور، ایجاد ظرفیت جدید برق‌رسانی به مشترکان جدید صنعتی و کشاورزی در منطقه دامغان، شاهرود و ایوانکی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبود پارامترهای کیفی و برق و پروفیل ولتاژ شبکه توزیع عنوان کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری صنعت برق انقلاب اسلامی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود