Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی صبح امروز در دیدار رئیس فدراسیون کوهنوردی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای ارتقای جایگاه کوهنوردی و رشته های دیگر ورزشی استان در مجامع ملی و بین المللی باید آموزش ها را از سنین کودکی آغاز کرد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: اگر هیات کوهنوردی استان آموزش های خود را از سنین مدرسه و با همکاری مجموعه آموزش و پرورش آغاز کند قطعا شاهد ارتقای این جایگاه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه از تمامی رشته های ورزشی و برگزاری اردوهای مختلف به میزبانی استان حمایت خواهیم کرد ، افزود: حمایت از رشته های ورزشی و ورزشکاران موجب ایجاد شور و نشاط بیشتری در بین جوانان می شود و این مهم هرگز نباید مورد غفلت مدیران متولی قرار گیرد.

درر ادامه این نشست رضا زارعی، رئیس فدراسیون کوهنوردی اظهار کرد: خراسان شمالی پیشرفت هایی در رشته ورزشی شاهد بوده است.

وی در انتها گفت: در رشته سنگ نوردی چندین ورزشکار از شهرستان شیروان حائز کسب رتبه شدند که امیدواریم حمایت های بیشتری برای این رشته انجام شود.

کد خبر 5134382

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی کوهنوردی دهه فجر ویروس کرونا آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شهرستان کرج شیراز بوشهر شهرکرد اردبیل شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی