Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه و توزیع ۱۱۰۰ بسته کمک معیشتی با عنوان هدیه انقلاب اسلامی در شهرستان ری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسن حیدری ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور بخش عمده برنامه‌های بزرگ پیروزی انقلاب امسال با هدف معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از 40 عنوان برنامه با محوریت بصیرت‌افزایی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی همراه با برگزاری مسابقات و اهدای جوایز نفیس برنامه‌ریزی شده که با کمک مردم و دستگاه‌ها و ادارات شهرستان اجرایی خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) در ادامه گفت: اعزام کاروان انقلاب اسلامی سیار در محلات و ثابت در میادین، پخش سرود، روایتگری و پرده‌خوانی از سال 1342 تا پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه خیابان انقلاب توسط حوزه‌های محلات و ادارات و برپایی میز خدمت با عنوان شهید پلارک در ادارات، بخشداری‌ها و شهرداری‌های بخش‌های فشافویه، کهریزک و قلعه نو از مهمترین برنامه‌های دهه فجر امسال است.

جزئیات برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در استان کرمان اعلام شد/ برگزاری بیش از 400 برنامه فرهنگی، هنری و دینیبهره‌برداری پروژه‌های اقتصادی و عمرانی اردبیل در ایام دهه فجر؛ از اجرای نیروگاه سیکل ترکیبی تا طرح هادی روستاییفرمانده سپاه گلستان: 2315 برنامه به مناسبت دهه فجر در استان برگزار می‌شود

حیدری در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد انگیزه در جوانان و معرفی ظرفیت‌های موجود تصریح کرد: مسابقه دوچرخه سواری با شعار امنیت و اقتدار هدیه انقلاب اسلامی توسط حوزه‌های محلات با 42 دوچرخه سوار و همچنین برگزاری مسابقه در فضای مجازی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در جهت ایجاد انگیزه جوانان و مشارکت در برنامه‌ها طراحی شده است.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه ناحیه روح الله (ره) در ادامه یادآور شد: به مناسبت 42 سالگی انقلاب ویزیت پزشکی رایگان در حوزه‌های محلات و کانون‌های بسیج برقرار می‌شود و خانواده‌ها  می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات رایگان برخوردار شوند.

وی ضمن اشاره به دیگر ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: تکریم خانواده‌های شهدا همراه با تامین نیازهای روزانه این خانواده‌ها، غبارروبی گلزار شهدا، رژه خودرویی، توزیع بسته‌های بهداشتی و ماسک رایگان از برنامه‌های قابل اجرا در ایام الله دهه فجر است.

حیدری در ادامه تاکید کرد: رزمایش کمک مومنانه در سه بخش شهرستان ری با توزیع 1100 بسته معیشتی در بین نیازمندان و به عنوان هدیه انقلاب اسلامی و همچنین بازسازی خانه‌های نیازمندان و محرومان در روستای گل‌حصار در دهه فجر به انجام می‌رسد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) با بیان این که رزمایش میز مهربانی با واگذاری 70 عدد تبلت به دانش‌آموزان نیازمند بخش کهریزک برگزار می‌شود اظهار داشت: با توجه به بستر سامانه شاد امکان مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های فضای مجازی مهیا شده که با استفاده از این ظرفیت شهدای دانش‌آموز در برنامه شاد به دانش‌آموزان این منطقه معرفی می‌شوند. 

رئیس ستاد برگزاری دهه فجر سپاه ناحیه روح الله (ره) در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه امکان برگزاری راهپیمایی به صورت نفر در این ایام وجود ندارد طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رژه موتوری از باقرشهر به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره)، مانور گروه‌های سرود و همچنین مراسم سنتی تکبیر گویی و نورافشانی در سه بخش شهرستان از جمله ویژه برنامه های 22 بهمن است که از شامگاه 21 بهمن آغاز و تا پایان روز 22 بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/ ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ناحیه روح الله انقلاب اسلامی برگزار می شود برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همواره در صحنه حضور دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت- ماه در دیدار با حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: تمام اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معارف اسلامی و مطابق مسائل دینی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

بیگدلی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در نهاد نمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در استان برگزار شد و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مجموع در این جلسات حضور پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزت و قدرتمندی این نهاد بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: سپاه سازمانی مکتبی بوده و از بازوان اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه در طول سال، برنامه‌های معرفتی و دینی مختلفی برگزار می‌کند، گفت: ما به این مکتب و نظام می‌بالیم و تحت فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در این مسیر خدمت می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حدود ۴۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.

کد خبر 748373

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح