Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی معبودی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن دهه فجر اظهار داشت:  مقام معظم رهبری فرمودند که انقلاب اسلامی را از صفر شروع کرده ایم و وقتی انقلاب را آغاز شد ۲ کانون و بلوک قوی و قدرتمند غرب و شرق با انقلاب اسلامی مقابله کردند.

وی افزود: مدتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و براساس پیش بینی امام خمینی (ره)  بلوک شرق فرو پاشید و امروز هم شاهد احتضار بلوک غرب به سرکردگی آمریکا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: امروزه آمریکا از نظر اقتصادی، سیاسی و نظامی در یک وضعیت پیچیده و بحرانی قرار دارد و رئیس جمهوری جدید این کشور نیز اقتصاد آمریکا را به عنوان یک اقتصاد بحران زده معرفی کرد، البته این کشور از لحاظ نظامی هم دچار فرسودگی شده و از لحاظ سیاسی هم انتخابات اخیر گویای وضعیت بحرانی این کشور بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با وجود همه دشمنی های استکبار جهانی به برکت رهبری امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری و با تکیه مردم به ولایت فقیه، از نهالی نوپا امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده و به یک جریان قوی در برابر مستکبران و جبهه باطل بدل شده است.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها به رشد و پیشرفت دست یافته ایم که البته در حوزه اقتصادی باید پیشرفت مان سریع تر و محسوس تر باشد، اظهار داشت: یک ریشه مشکلات اقتصادی ما در بیرون از مرزهای کشور و به سرکردگی استکبار جهانی است که تحریم های گسترده ای را علیه کشور به وجود آورده و یک ریشه آن هم در درون کشور است که به دلیل حضور برخی از مسوولان که کارایی لازم را ندارد و دارای روحیه جهادی و انقلابی نیستند به وجود آمده است.

این مسوول با اشاره به این که در هر موقعیتی که تفکر انقلابی و جهادی بوده مشکلات کاهش یافته است، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی را در حوزه های مختلف داشته است که مهم ترین آنها شامل مردم سالاری دینی، استقلال سیاست خارجی، نفی مظاهر فرهنگی غرب در برابر فرهنگ اسلامی، ارتقای جایگاه بانوان در کشور، رشد علمی در حوزه های پزشکی، کشاورزی و صنعتی و توسعه و عمران و آبادانی شهرها و روستاها بوده است.

حجت الاسلام معبودی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته ولی متاسفانه برخی در مقابل این دستاوردها چشمان خود را بسته اند و نمی خواهند این موضوع را بپذیرند.

این مسوول با اشاره به برخی از آمارهای رشد اقتصادی ایران پس از انقلاب اسلامی اضافه کرد: براساس آمارهای بین المللی ایران پس از انقلاب اسلامی رشد بسیار زیادی را داشته و این کشور در بسیاری از موضوعات رتبه ننخست توسعه و پیشرفت را به خود اختصاص داده است.
 

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین امام خمینی(ره) دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین امام خمینی ره دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز با حضور در هتل عباسی اصفهان، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید به عمل آورد.

گفتنی است؛ سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای از صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه) در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6098027

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است