Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرداری قزوین از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی در این باره اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت اعتماد عمومی و تبیین درست دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:برنامه های متعددی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سه حوزه فرهنگی،ورزشی و فضا سازی شهردر نظر گرفته شده است که نصب بنر با موضوعات چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران  آذین‌بندی سطح شهر از اقدامات تبلیغات محیطی سطح شهر است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرداری قزوین اضافه کرد:امسال با توجه به شیوع  ویروس کرونا و تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر غیر تجمعی بودن مراسم های ایام الله فجر، بیشتر برنامه‌های این ایام در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و تعداد اندکی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت برنامه ای انجام خواهد شد.

تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی شهر «آیینه های استقامت» 

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرداری قزوین افزود:ویژه برنامه «تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی شهر» از جمله برنامه های شاخص سازمان است که با مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر تدارک دیده شده که در آن از 10 همسر معزز جانباز و 5 همسر جانبازی که به افتخار شهادت نائل شدند، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تجلیل می شود.

مسابقه تصویری «پرنده آزادی»

این مسئول یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری قزوین در ایام الله دهه فجر  را برگزاری مسابقه تصویری «پرنده آزادی» ذکر کرد و افزود:این مسابقه برای عموم شهروندان طراحی شده در آن باید جای عدد "۲۲" در تصویر تشخیص داده شده و برای شماره ای که اطلاع رسانی شده ارسال شود.

جشن تکلیف ویژه فرزندان پرسنل شهرداری قزوین

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرداری قزوین در ادامه از برگزاری مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان پرسنل شهرداری قزوین خبر داد و گفت: این برنامه 18 بهمن که با عنوان روز خانواده نامگذاری شده است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

برگزاری مسابقه مجازی عکس یاد یاران 

وی از برگزاری مسابقه مجازی عکس یاد یاران در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: در این مسابقه از شهروندان قزوینی دعوت شده است تا عکس های تاریخی خود از دوران انقلاب اسلامی را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

برگزاری مسابقه مجازی  مبارز انقلابی 

درافشانی اضافه کرد: مسابقه مجازی ارسال بهترین خاطره از دوران انقلاب 57 با عنوان  مبارز انقلابی  از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری قزوین است که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود.

برگزاری مسابقه پیامکی وطن یعنی / کارگاه مجازی اعتلای منزلت زن

این مقام مسئول از دیگر برنامه های شهرداری قزوین در دهه مبارک فجر را برگزاری نمایشگاه مجازی آثار هنرمندان با عنوان «بانوان توانمند سرزمین من»،کارگاه مجازی آموزشی ویژه مادران با عنوان اعتلای منزلت زن و اجرای مسابقه پیامکی با عنوان « وطن یعنی ......» ذکر کرد که در بستر فضای مجازی انجام می شود.

  برگزاری همایش دوچرخه سواری

وی در ادامه از برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت:این همایش ١٢ بهمن از سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی به سمت مزار شهدا و اهدا گل بر مزار شهیدان انجام می شود.

 برگزاری مسابقات اسکیت 

درافشانی از دیگر برنامه های ورزشی سازمان به مناسبت دهه مبارک فجر را برگزاری مسابقات اسکیت ویژه دختران و پسران و همایش کوهروی خانواده برشمرد.

تقدیر از  مادران کارآفرین و سرپرست خانوار

این مقام مسئول«مراسم تجلیل از 18 مادر کارآفرین و سرپرست خانوار»،«رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس از تألیفات همسران شهدا با عناوین«عاقبت بخیر» و «بدرقه باران»،« مشارکت در اجرای کنگره کشوری « 17000 شهیده، جانباز و آزاده زن » و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب 57  و گلباران هوایی و غباروبی گلزار مطهر شهدای قزوین را از دیگر برنامه های سازمان عنوان کرد که در ایام الله دهه فجر که با مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان قزوین انجام می شود.

برپایی نمایشگاه و فروشگاه مجازی «زنان سرزمین من»

 وی خاطرنشان کرد:رونمایی از سه کلیپ از زندگی نامه سه شهید و شهیده از دیگر برنامه هایی است که با مشارکت سازمان با بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

درافشانی در ادامه از برپایی نمایشگاه و فروشگاه مجازی "زنان سرزمین من" به منظور مشارکت بانوان هنرمند و فعال کشور درحوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خبر داد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرداری قزوین در خاتمه گفت:عزت،اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید با استفاده از تمامی توان و امکانات از این دستاوردها حفاظت کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین پیروزی انقلاب اسلامی دیگر برنامه ایام الله دهه فجر شهرداری قزوین برگزاری مسابقه مسابقه مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر

هنرنمایی جدید معماران ایرانی در حرم امام حسین(ع)، شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران، توضیحاتی درباره آسیب‌دیدگی عوامل «نون خ»، فراخوان جایزه جهانی کتاب سال، یادی از رضا سیدحسینی در سالروز نبودنش،سرگذشت نخستین بازیگر زنِ سینمای ایران و... از جمله اخبار امروز فرهنگی هنری ایسنا بودند.

به گزارش ایسنا، نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است با تدوین بودجه ۱۴۰۳ بر اساس برنامه هفتم، می‌توان امید داشت افزایش ۲۵ درصدی سهم فرهنگ به ویژه در حوزه‌های دینی عملیاتی شود.

کدام مداحان و سخنرانان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند؟

۵ نفر از مداحان و ۳ نفر از سخنرانان کشور امسال توفیق دارند تا برای اجرای مراسم‌های دینی راهی حج تمتع شوند.

هنرنمایی جدید معماران ایرانی در حرم امام حسین(ع)

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از ساخت چهار شبستان جدید در طرح توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) خبر داد.

رکورد ۲۴ ساله حج می‌شکند؟

شمار زائران حج در ۲۴ سال اخیر فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کرده و در سال ۲۰۱۲ بالاترین رکورد و در سال ۲۰۲۱ نیز شاهد کمترین حضور زائران از سراسر جهان بوده است.

عربستان ۳۲۰ هزار اتاق هتل می‌سازد

عربستان سعودی در حال برنامه‌ریزی برای تقویت صنعت مهمان‌نوازی خود با ساخت ۳۲۰ هزار اتاق هتل جدید تا سال ۲۰۳۰ است.

این استقبال کم برای چیست؟

سال گذشته از ۱۲۶ بنای تاریخی که برای مرمت و احیا به مزایده گذاشته شد، حدود ۴۶ بنا به سرمایه‌گذاران خصوصی واگذار شد. امسال قرار است ۱۰۰ بنای تاریخی بار دیگر به مزایده برود. سطح پایین مشارکت مردم در نگهداری و زنده‌سازی بناهای تاریخی همواره محل بحث بوده است، ‌اما دلیل آن چیست؟

شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران

ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین‌المللی به ایران و تردد در داخل مرزهای کشورمان، با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور فراجا، بلامانع اعلام شد.

به‌جای پادزهر فرهنگی، سم تولید می‌کنند!

یک منتقد درباره‌ وضعیت آثار شبکه نمایش خانگی معتقد است: با وضعیت نابسامانی در عرصه شبکه نمایش خانگی مواجهیم. از آنجا که دچار تشتت در مدیریت و تصمیم‌گیری‌های نظارتی مختلف از جمله مرحله پسینی و پیشینی هستیم، همه چیز در تولید محتوا شلم‌شوربا شده است؛ به طوری‌که اغلب پلتفرم‌ها به جای تولید پادزهر فرهنگی و هنری، به ارائه سم اجتماعی به مصرف‌کننده‌ها مبادرت می‌کنند.

توضیحاتی درباره آسیب‌دیدگی عوامل «نون خ»

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون خ» راضی است که اجازه داده‌اند در این مجموعه به قصه کولبرها بپردازند. او در عین حال می‌گوید: در این سریال به ۲ خط قرمز ـ یکی مسائل دینی و دیگری قومیتی ـ در عین حال که مراقبت کردیم، پرداختیم.

جایزه جهانی کتاب سال فراخوان داد

فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

یادمانی برای خواننده اثر ماندگار «بهار دلنشین»

یادمان زنده‌یاد غلامحسین بنان به مناسبت زادروز او پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) با عنوان «طنین بال قو» و در قالب بیستمین شب موسیقی ارسباران برگزار می‌شود.

اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار

دهم اردیبهشت‌ماه سالروز درگذشت بازیگری است که نه تنها به عنوان نخستین هنرپیشه زن ایرانی شناخته می‌شود بلکه از منظری دیگر او را اولین قربانی در ناتوانیِ بومی کردنِ تفکر مدرن در سینمای ایران می‌دانند.

پیشنهادهایی برای خواندن:

حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 

در زمان گرفتاری‌ها چه آیه‌ای از قرآن را بخوانیم؟

یادی از رضا سیدحسینی در سالروز نبودنش

معلمی که هرگز به دانشجویانش دروغ نمی‌گوید

ماجرای نام‌گذاری عملیات بیت‌المقدس چه بود؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود