Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@06:05:30 GMT

زنگ خطر طغیان کرونا در بافق نیز به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۷۸۲۹

زنگ خطر طغیان کرونا در بافق نیز به صدا درآمد

در حالی طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد طغیان کووید ۱۹ و افزایش قابل توجه مبتلایان به کرونا در شهرستان ابرکوه بودیم که گزارش‌ها حکایت از به صدا درآمدن زنگ خطر طغیان این بیماری در بافق دیگر شهر این استان خبر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر "ابراهیم سلمانی" سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به طغیان بیماری کرونا در شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شده‌اند و در مجموع در ۴۸ ساعت گذشته، ۴۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در این شهرستان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در شهرستان بافق نیز طی روز گذشته ۱۰ بیمار مبتلا شناسایی شده‌اند که نسبت به روزهای قبل افزایش قابل توجهی داشته و زنگ خطر طغیان بیماری را در این شهرستان به صدا درآورده است.

سلمانی گفت: براساس معیارهای قطعی تشخیصی در شبانه روز گذشته،  ۸۶ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی و ۳۳ بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

به گفته‌ی این مسئول، متاسفانه طی شبانه روز گذشته، دو بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

دکتر سلمانی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری که از این تعداد ۴۱ بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان آمار استان ها کرونا روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها

آفتاب‌‌نیوز :

فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی صادره در خصوص فعالیت سامانه بارشی در سطح اغلب استان‌های کشور از روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت تا جمعه ۱۴ اردیبهشت، احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

به گزارش شبکه خبری آب ایران، وی افزود: براین اساس، ضروری است از حضور و فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور اجتناب شود.

سخنگوی صنعت آب کشور بیان داشت: مناطق تحت پوشش سامانه بارشی موضوع هشدارهای هواشناسی اخیر به‌طور عمده عبارتند از استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، لرستان، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، یزد و خراسان جنوبی است.

وی خاطرنشان کرد: البته احتمال فعالیت سامانه در استان‌های همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اردبیل، گیلان، مازندران و قم نیز وجود دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاره، احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

قاسم‌زاده تأکید کرد: با توجه به تقارن ایام بارشی با تعطیلات پیش‌رو و احتمال مسافرت هموطنان عزیز در سطح کشور، لذا توجه ویژه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور و رصد وضعیت بارشی مقصد سفرها و اجتناب از ورود به بستر و حاشیه رودخانه‌ها ضروری است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان