Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهرستان بروجرد بیش از ۵ ماه است که توسط سرپرست اداره می‌شود و امام جمعه بروجرد با انتقاد از وزرات کشور خواستار صادر شدن هرچه سریعتر حکم فرمانداری برای سرپرست فعلی شد. - اخبار استانها -

حجت الاسلام علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد بیش از پنج ماه است که انتخاب شده ولی هنوز وزارت کشور حکم وی را صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه همه طیف‌های مردمی و سیاسی مختلف از حضور سرپرست فرمانداری راضی هستند اما در زدن حکم رسمی وی تعلل می‌شود.

وی افزود: سرپرست فرمانداری شهرستان شخصی‌ است که به شهر و مردم اشراف دارد و بروجرد را خوب می‌شناسد ولی بدون حکم کار به جایی نمی‌برد. بیش از این صلاح نیست که سرپرست باشد و باید هرچه زودتر حکم وی به عنوان فرماندار بروجرد زده شود.

امام جمعه شهرستان بروجرد عنوان کرد: پس از رحیمی فرماندار سابق شهرستان بروجرد، با موافقت استاندار لرستان احمد گودرزیان سرپرستی فرمانداری را به عهده گرفت که وی فردی متعهد و سخت کوش است ولی علت اینکه حکمش صادر نشده هنوز مشخص نیست و وزارت کشور باید در این مورد پاسخگو باشد.

انتقاد امام جمعه همدان از انتصاب مدیران غیربومی و پروازی / چرا برخی مدیران در شهرستان‌ها ساکن نیستند؟رئیس مجمع نمایندگان خوزستان: به برخی ‌انتصابات ‌در بخش سیاسی استانداری انتقاد داریممعاون سیما انتصاب‌ها را شروع کرد/ مدیر رادیو قرآن به تلویزیون آمد

وی بیان کرد: تا فرماندار حکم خود را نگیرد احساس قدرت نمی‌کند، نبود فرماندار در شهرستان سبب می‌شود حتی مدیران و مسئولان با وی همراه نشده و حساب نبرند و این یعنی هرج و مرج در سطح شهر چون مسئولان ادارات وقتی حساب می‌برند و گوش به فرمانند که احساس کنند واقعا وی فرماندار است. 

حجت الاسلام حسینی در رابطه به عامل و عوامل این موضوع تصریح کرد: اصلا مشخص نیست چه علتی پشت این قضیه است و چه کسانی مخالفند و معلوم نیست چرا این همه مدت وزارت کشور حکم را صادر نکرده ولی پیشنهاد بنده این است که به خاطر مصالح شهر، نظم و امنیت شهرستان وزارت محترم کشور به فکر چاره‌ای اساسی باشند.

وی تاکید کرد: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان با ادارات خود در شهرستان رابطه خوبی دارد ولی اگر بخواهد کاملا به اوضاع اشراف داشته باشد باید حکم داشته باشد تا دلگرم شود. حکم فرمانداری به نفع مردم، دولت و نظام است، کارها هم بهتر پیش می رود و برای مصالح و امور شهر وجود فرماندار لازم است.

امام جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات در کشور و استان و شهرستان بیان کرد: اگر حکم سرپرستی ویژه فرمانداری زده و صادر نشود حتما به انتخاباتی که پیش رو داریم لطمه خواهد زد.در این فرصت کوتاه اگر شخص دیگری بخواهد جایگزین شود زمان می‌برد تا به امور آشنا شود ولی احمد گودرزیان به امور شهرستان واقف است و بهترین راهکار زدن حکم فرمانداری از سوی وزارت کشور است. ما پیشنهاد خودمان را ارائه دادیم ولی نظر نهایی و تصمیم نهایی و اختیار  با وزارت کشور است و حق این حکم با این مرجع است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم بیش از 5 ماه از استعفای رحیمی فرماندار سابق بروجرد که به دلیل بازنشستگی کنار رفت، می‌گذرد و گودرزی معاون فرماندار به عنوان سرپرست انتخاب شد که بعد از این انتخاب، امام جمعه شهرستان، نمایندگان بروجرد در مجلس، مسئولان، طیف‌های سیاسی و ... همگی به این تنیجه رسیدند که این سرپرست بهترین گزینه برای فرمانداری شهرستان بروجرد است و از استاندار لرستان خواستار شدند که با وزارت کشور رایزنی کرده که حکم فرمانداری این شخص را صادر کند اما بیش از 5 ماه گذشته و دومین شهر بزرگ استان همچنان بدون فرماندار است که سبب اعتراض گسترده مسئولان و مردم شده است و همگی خواستار این شدند که سریعتر وضعیت فرماندار شهرستان بروجرد تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد حکم فرمانداری وزارت کشور امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، شهرستان اردکان استان یزد، یکی از شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان با موافقت هیئت وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد.

شهرستان اردکان یکی از شهرستان‌های مهم صنعتی و پر آلاینده در استان یزد است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.‌

‌ش

کد خبر 749337

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند