Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@02:56:37 GMT

مدیرعامل بیمه سینا از شعبه شیروان بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۷۹۹۱

مدیرعامل بیمه سینا از شعبه شیروان بازدید کرد

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا ضمن حضور در مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید شعبه مشهد، با کارکنان و نمایندگان شعبه شیروان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، رضا جعفری در مراسم آغاز احداث ساختمان بیمه سینا در مشهد با اشاره به اهمیت و ظرفیت بالای استان خراسان رضوی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه اظهار کرد: مشهد به لحاظ فرهنگ بیمه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و به همین دلیل ما نخستین شعبه تخصصی بیمه عمر را نیز در این شهر تاسیس کردیم و امیدواریم با همت و تلاش شبکه فروش فعال این شهر و استان شاهد توسعه روزافزون بیمه در این منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این گزارش، مدیرعامل بیمه سینا در جمع همکاران و نمایندگان شعبه شیروان، گزارشی از فعالیت‌های شرکت در سال جاری ارائه و تصریح کرد: آمارها و گزارش‌ها نشان‌دهنده بهبود فروش و کاهش نسبت خسارت در سال جاری است و تلاش می‌کنیم در مدت باقی‌مانده تا پایان سال نیز این مسیر را با قوّت ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین رشد حق بیمه در ده ماهه سال 99 مربوط به بیمه‎های باربری و پس از آن رشته حوادث و مهندسی بوده است، افزود: این ارقام، سیاست‌گذاری صحیح شرکت به سمت رشته‌های تخصصی سودآور با توجه به شرایط را نشان می‌دهد.

جعفری تمرکز بر فروش بیمه‌های زندگی را از مهمترین اولویت‌های بیمه سینا عنوان کرد و گفت: توسعه بیمه‌های زندگی با افزایش آموزش شبکه فروش و همچنین برنامه‌ریزی‌های گسترده در حال پیگیری است و به زودی محصول بیمه‌ای جدیدی در این بخش به بازار معرفی خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه سینا در ادامه ضمن قدردانی از تلاش همکاران شعبه و شبکه فروش شیروان گفت: همه کارکنان و نمایندگان باید حفظ منافع شرکت و تکریم مشتری را به عنوان اصول اخلاقی مدنظر قرار داده و در هنگام مذاکره، تمامی اطلاعات لازم و مورد نیاز را در اختیار مشتریان قرار دهند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه بیمه سینا بیمه عمر صنعت بیمه پول نیوز شبکه فروش بیمه سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله

یک مهمانخانه ۳۵۰۰ساله که ارتش مصر باستان از آن استفاده می‌کرد، در صحرای «سینا» کشف شد.

به گزارش ایسنا، مصرشناسان بقایای یک مهمانخانه را در صحرای شمال سینا کشف کرده‌اند. این سازه ممکن است به طور موقت توسط نیروهای مصر باستان و احتمالاً افراد سلطنتی در دوره حکومت «تحوتموس سوم» یا از حدود ۱۴۷۹ تا ۱۴۲۵ قبل از میلاد مورد استفاده قرار گرفته باشد.

«لایوساینس» درباره این کشف جدید نوشت فرمانروایان مصر باستان اغلب به سمت شرق مدیترانه لشکرکشی می‌کردند و یکی از مسیرهایی که نیروهای مصری اغلب برای رسیدن به این منطقه طی می‌کردند، صحرای سینا بود.

 در بیانیه وزارت آثار باستانی و گردشگری مصر آمده است: «به احتمال زیاد این بنا با توجه به معماری آن و تکه‌های سفال کشف‌شده، به عنوان استراحتگاه سلطنتی مورد استفاده بود.»

 بر اساس این بیانیه، این ساختمان دارای دو راهرو مستطیل‌شکل و تعدادی اتاق است. کتیبه‌ای به خط هیروگلیف که در ساختمان کشف شده است نشان می‌دهد این استراحتگاه به زمان «تحوتموس سوم» تعلق دارد.

این استراحتگاه در محوطه‌ای واقع شده است که دارای گورستانی است که قدمت آن به دودمان بیست‌ویکم (حدود ۱۰۷۰ تا ۹۴۵ قبل از میلاد) و دودمان بیست‌وششم (۶۸۸ تا ۵۲۵ قبل از میلاد) یا پس از حکومت «تحوتموس سوم» بازمی‌گردد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی