Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:38:14 GMT

محمد رضا اخباری با نقاب هم بازی نمی کند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۸۴۹۸

در حالی که تصور می شد گلر تراکتوری ها با تدابیر ویژه ای امروز به میدان برود این اتفاق نخواهد افتاد تا او بازی را از نیمکت مشاهده کند

به گزارش طرفداری، محمد رضا اخباری که درمیانه های دیدار قبلی با دلیل آسیب دیدگی از ناحیه بینی از بازی خارج شد در دیدار امروز تیمش نیز باز هم نمی تواند به میدان برود.

این اتفاق در حالی می افتد که پیش از این گفته می شد اخباری می تواند با حفظ تدابیر ویژه ای در دیدار خانگی برابر آلومینیوم اراک به میدان برود اما در نهایت او این کار را نکرد تا پس از به دست آوردن بهبودی نسبی (که باعث نگرانی نشود) پا به میدان بگذارد و به این ترتیب دیدن زوروی تراکتوری ها در بازی این تیم و درون زمین به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب با خروج اخباری از زمین، حبیب فرعباسی به جای او وارد ترکیب اصلی تراکتوری ها شد تا پس از حضور در میدان از میانه های بازی قبلی، حالا برای دومین بار با پیراهن تیم تراکتور پا به میدان بگذارد و در رقابت های لیگ برتر بازی کند. فرعباسی البته در یکی دو سال اخیر خود را به عنوان یکی از استدادهای مسلم دروازه بانی در ایران معرفی کرد و در بازی های بسیاری برای نفت مسجد سلیمان به میدان رفت. او پیش از این برای رسیدن به المپیک توکیو به تیم ملی امید ایران نیز دعوت شده بود و اما حذف، آخرین اتفاقی بود که نصیب آن تیم شد و به مانند 40، 50 سال اخیر! باز هم یک نسل از فوتبالیست های ایرانی نتوانستند خود را به المپیک برسانند.

اخبار داغ 

چوب بازی مهرداد میناوند و سهراب بختیاری زاده در جشن عروسی ایمان مبعلی استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد زنان از تهران می ترسند / افزایش 18 درصدی ناامنی با تاریکی های شبانه پایتخت گریه های مادر علی انصاریان مقابل بیمارستان برونو فرناندز، تمام وجود منچستریونایتد است | یادداشت تحلیلی کارت فلشبک کریستیانو رونالدو عرضه شد/ فیفا 21

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند

به گزارش صدای ایران از ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندر انزلی چهارشنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق زاده، حسن شوشتری (محمد آبشک)، علیرضا کاظمی (علیرضا خوش کفا)، ابوالفضل کوهی (جواد آقایی پور)، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو (پیمان رنجبری) برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده (پدرام قاضی پور)، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی (محمدرضا سلیمانی)، رضا جعفری و محمد عمری ترکیب ملوان را تشکیل دادند.

گل‌های این بازی را رضا جعفری در دقیقه ۲۸ برای ملوان و اندونگ در دقیقه ۵۹ برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند.

در این دیدار بهروز بارانی و دوستونبک تورسانو از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار برعهده کوپال ناظمی بود که بهمن عبداللهی و صادق رستمی او را همراهی کردند.

در حال حاضر استقلال خوزستان با ۲۱ امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی قرار دارد همچنین ملوان با ۳۹ امتیاز در مکان پنجم است.


دیگر خبرها

  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند