Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه مسابقات بین المللی تنیس جوانان با 25 ثانیه سکوت به احترام درگذشت مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال کشورمان برگزار شد.

به گزارش برنا؛ مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی تنیس جوانان با حضور مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جزیره کیش برگزار شد.

در ابتدا ۲۵ ثانیه سکوت به احترام درگذشت مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس گزارشی از مسابقات اعلام کرد و گفت: فدراسیون تنیس در میان تمام فدراسیون های ورزشی توانست مسابقات بین المللی را در کیش برگزار کند. این مسابقات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در شان خانواده تنیس برگزار و سبب افزایش کیفیت سطح عملکرد بازیکنان خواهد شد.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز با تشکر از مسئولان برگزاری مسابقات و گفت: این مسابقات نخستین رویداد بعد از شیوع ویروس کرونا برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت و نویدبخش توسعه تنیس ایران است.

وی افزود: اگر فدراسیون تنیس روی ورزشکاران این رده سنی سرمایه گذاری کند می توانیم در رده سنی بزرگسالان شاهد ارتقاء این رشته باشیم. ضعف هایی در این رشته شاهد بودیم که با برگزاری مسابقاتی شبیه جام حذفی می توانیم نتایج خوبی کسب کرده و به پیشرفت این رشته کمک شود.

در پایان مراسم اهداء مدال نفرات اول تا سوم انجام شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهرداد میناوند مسابقات بین المللی تنیس جوانان مسابقات بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم