Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوور رادیچ، وکیل ماریو بودیمیر گفت: محکومیت اتوماتیک برای باشگاه پرسپولیس در حکم آخر فیفا وجود ندارد و باید ببینیم در صورت پرداخت نشدن مطالبات بودیمیر از سوی باشگاه پرسپولیس،‌ فیفا چه تصمیمی خواهد گرفت.

داوور رادیچ، وکیل ماریو بودیمیر در خصوص آخرین وضعیت پرونده این بازیکن و پرسپولیس صحبت هایی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، امیر ساعد وکیل وکیل باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) اعلام کرد خلاف شایعات منتشر شده پنجره نقل‌ و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بودیمیر به صورت اتوماتیک بسته نخواهد شد و کمیته انضباطی فیفا پس از پایان مهلت سرخ پوشان (12 بهمن ماه) در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

در همین زمینه داوور رادیچ، وکیل ماریو بودیمیر به تسنیم گفت:

بله،‌ محکومیت اتوماتیک برای باشگاه پرسپولیس در حکم آخر فیفا وجود ندارد و باید ببینیم در صورت پرداخت نشدن مطالبات بودیمیر از سوی باشگاه پرسپولیس،‌ فیفا چه تصمیمی خواهد گرفت.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود احتمالاً فیفا دوباره حدود 30 روز به باشگاه پرسپولیس زمان خواهد داد، گفت:

همانطور که گفتم در این زمینه باید منتظر تصمیم فیفا بمانیم.

اخبار داغ 

چوب بازی مهرداد میناوند و سهراب بختیاری زاده در جشن عروسی ایمان مبعلی استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد زنان از تهران می ترسند / افزایش 18 درصدی ناامنی با تاریکی های شبانه پایتخت گریه های مادر علی انصاریان مقابل بیمارستان برونو فرناندز، تمام وجود منچستریونایتد است | یادداشت تحلیلی کارت فلشبک کریستیانو رونالدو عرضه شد/ فیفا 21

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت