Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت فرانسه این روزها با چالش های جدی سیاسی و بهداشتی مواجه شده است. خبرگزاری میزان – فرانسه زیر سایه سنگین شیوع کرونا که همچنان قربانی می‌گیرد، با اعتراض‌هایی علیه لایحه امنیتی اخیر نیز مواجه است.   به گزارش «سی جی تی ان، رویترز و سوریتیراپاریس»، هزاران معترض فرانسوی با حضور در میدان «جمهوری» پاریس، پایتخت فرانسه، تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معترضان به لایحه امنیتی اخیر اعتراض دارند که براساس آن، انتشار تصاویر افسران پلیس در زمان انجام وظیفه، جرم محسوب شده و جریمه نقدی و حبس در پی دارد.   در خبری دیگر، براساس جدیدترین آمارها، تاکنون ۷۵ هزار و ۶۲۰ فرانسوی جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند و ۳ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۴۸۷ نفر نیز به این بیماری مبتلا شدند.   براساس این آمارها، فرانسه هفتمین کشور کرونازده جهان است.  بیشتر بخوانید:  خط و نشان مکرون برای مذاکره با ایران  توقف پروژه تولید واکسن کرونا در انستیتو پاستور فرانسه روند رو به رشد شمار مبتلایان سبب شده تا این کشور یک گام دیگر به قرنطینه سوم کرونایی نزدیک شد.   پیش بینی می‌شود، خبر قرنطینه جدید سراسری در فرانسه روز چهارشنبه اعلام شود.     انتهای پیام/ برچسب ها: فرانسه امانوئل مکرون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرانسه فرانسه امانوئل مکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد

یونس احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته محصولات مختلفی از جمله انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ، خوراک ماهی و دنبه گوسفندی در مجموع به وزن یک هزار و ۷۷۹ تن و ۱۵ هزار قطعه ماهی زینتی به کشور عراق تحت نظارت کارشناسان قرنطینه دامی مستقر در مرز بین اللملی شهید سلیمانی مهران به کشور عراق صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون مقدار ۷۲۵ تن تخم مرغ خوراکی و ۲هزار قطعه ماهی زینتی تحت نظارت واحد قرنطینه دامپزشکی به کشور عراق صادر گردیده است.

وی اظهار کرد: لازم به توضیح است صادرات هر گونه محصولات و فرآورده های دامی منوط به اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی از استان های مبدا است.

وی افزود: کارشناسان دامپزشکی مسئولیتی در قبال صادرات محموله های بدون مجوز بهداشتی ندارند.

کد خبر 6093356

دیگر خبرها

  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/ از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین