Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد: عملیات طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر با کاربست دکل‌های حفاری این شرکت به‌زودی آغاز می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدمجید موسوی، مدیر پروژه حفاری 6 حلقه چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر گفت: ملی حفاری در مشارکت با شرکت پژواک انرژی در مدت ٢٤ ماه 6 حلقه چاه توسعه‌ای در این میدان‌ها حفر و تکمیل می‌کند که به این منظور دو دستگاه حفاری سنگین ناوگان شرکت اختصاص یافته و عملیات جابه‌جایی و استقرار دستگاه حفاری 94 فتح در این موقعیت در شرف اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با آماده شدن محل برپایی دکل (لوکیشن) و مقدمات کار، دومین دستگاه حفاری هم به منطقه عملیاتی میدان‌های سپهر و جفیر انتقال می‌یابد.
محمدعلی عمادی، معاون اجرایی بالادستی نفت و گاز شرکت گسترش انرژی پاسارگاد نیز درباره طرح توسعه میدان‌های سپهر و جفیر که در قالب قراردادهای جدید نفتی ازسوی این شرکت اجرا می‌شود، به ایسنا گفت: برای تأمین هزینه توسعه فاز نخست این میدان‌ها، 600 میلیون دلار منابع مالی از سوی بانک پاسارگاد و 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی اختصاص می‌یابد که مراحل دریافت منابع مالی تخصیص‌یافته از سوی صندوق توسعه ملی به موازات اجرای پروژه در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپهر و جفیر ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • تولید بنزین از متانول برای کمک به رفع ناترازی بنزین
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه