Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرائوخو عنوان کرد که از رئال مادرید هم پیشنهاد داشته است.

رونالد آرائوخو مدافع جوان باشگاه بارسلونا در گفتگو با موندو دپورتیوو در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، آرائوخو در 21 سالگی به تیم اصلی بارسلونا رسید و نقش مهمی در قلب خط دفاع این تیم پیدا کرده است. او در مصاحبه ای با موندو دپورتیوو حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک ساله گذشته، تغییرات بزرگی در زندگی شما ایجاد شد، چطور می بینید؟

حقیقت این است که زندگیم بسیار تغییر کرده است. در حال حاضر به خاطر حضور در تیم اول بارسلونا خوشحالم و باید از این تغییرات برای بهتر شدن استفاده کنم.

چرا شماره 4 را انتخاب کردی؟ می دانستی این شماره را رونالد کومان می پوشید؟

بله می دانستم. این شماره ای است که من دوست داشتم و البته که آزاد هم بود. شماره 4، شماره مرجعی در تاریخ بارسلونا است که بازیکنان مهمی آن را پوشیدند و به همین دلیل، آن را انتخاب کردم. پوشیدن شماره 4 توسط کومان، مارکز، گواردیولا و راکیتیچ؟ آن ها بازیکنانی هستند که نامشان را در باشگاه جاودانه کردند و من هم امیدوارم که راه آن ها را ادامه دهم. دوست دارم، بعد از من هر کسی شماره 4 را می پوشد، بگوید این شماره آرائوخو بود. 

کومان به تو چه نصیحت هایی می کند؟

از پیش فصل، ما با هم بسیار کار کردیم. او با شرایط دفاعی و پست دفاع، به خوبی آشنا است. او همیشه به ما می گوید که وظایفمان را باید به خوبی انجام دهیم. همیشه ویدئوها و صحنه های مختلف را در بازی ها نگاه و آنالیز می کنیم.

بهترین نصیحتی که در بارسلونا شنیدی؟

بهترین نصیحتی که شنیدم از لوییس سوارز بود. او همیشه تجربیاتش را در اختیارم می گذاشت و به همین دلیل نمی دانم که کدام را بگویم اما از حضور در کنار بهترین ها، لذت می برم.

با چه کسی در تیم بهترین رابطه را داری؟

من با همه رابطه خوبی دارم و در همه جا هستم و با همه صحبت می کنم. با همه احساس نزدیکی می کنم اما نمی توانم شخصی را نام ببرم که با او دائما وقت بگذرانم. 

در تیم، تو را به عنوان یک رهبر می شناسند. همچین حسی داری؟

یکی از خصوصیات اخلاقی که دارم، این است که می توانم نظرتام را تحمیل کنم. به نظرم این خیلی خوب است که دائما حرف می زنم؛ هم به خودم و هم به تیم کمک می کنم. 

خودت را در 10 سال آینده چطور می بینی؟

سخت تلاش می کنم که در اینجا بمانم. این یکی از اهداف من است و برای عملی کردن آن هر کاری می کنم. من واقعا بارسلونا و چیزهایی که دارد را دوست دارم و برای سال های طولانی می خواهم در اینجا بمانم. اگر قرار باشد، 10 سال در اینجا باشم؛ یعنی بسیار خوشحالم. بقیه چیزها مثل کاپیتانی هم خودش می آید. مهمترین چیز این است که در بازی ها و تمرینات سخت تلاش کنم و فرم خوبم را ادامه دهم. من روی هدفم متمرکزم و می دانم که به هم تیمی هایم می توانم کمک کنم.

نظرت در مورد بازیکنان جوان چیست؟

ما تیمی تشکیل شده از جوانان با کیفیت بالا هستیم و به نظرم این تیم روی این جوانان برای آینده بسیار حساب کرده که این بسیار خوب است. برای بسیاری از بازیکنان، این اولین فصلی است که با تیم اصلی می گذرانند و برایشان خوب بوده است. ما از بهترین ها یاد می گیریم؛ از کسانی که سال های زیادی اینجا بودند و به ما آموزش می دهند و امیدوارم که چند سال دیگر هم باشند.

مقایسه شدن با پیکه را چطور می بینی؟

همیشه من به تجربه او نگاه می کنم. من دوست دارم که به شخصیت های همه بازیکنان نگاه کنم و چیزی یاد بگیرم اما به سبک پا به توپ شدن جری (جرارد پیکه) همیشه توجه می کنم؛ به نظرم این چیزی است که من در خودم باید بهبود ببخشم. شاید او سرعت خوبی نداشته باشد اما جایگیری های خوبی دارد. هر روز سعی می کنم از او چیزی یاد بگیرم.

تراشتگن به تو چه می گوید؟

در حقیقت او زیاد با من صحبت می کند. مارک بازیکن مهمی در باشگاه است؛ بنابراین صحبت های او هم مهم است. هر وقت که به ما پاس می دهد، موقعیت بازیکن حریف را هم می گوید.

اولین تماس بارسلونا را به یاد داری؟ 

یادم است که در اروگوئه بودم و خواب بودم که مدیر برنامه هایم به من زنگ زد. می دانستم که در اروپا بود اما نمی دانستم کجا بود. تلفن را جواب دادم و گفت که آماده شوم و روز یکشنبه باید به آنجا بروم. همچنین گفت که دوست دارد برایم سوپرایز باشد و نگفت کجا باید بروم. اصرار کردم که باید بگوید و او در جوابم گفت که احتمالا با بارسلونا قرارداد می بندم اما پیشنهادات دیگری هم بود. بسیار خوشحال و هیجان زده شده بودم. 

از رئال مادرید هم پیشنهاد داشتی؟

مدیر برنامه هایم به من نگفت اما بعدها وقتی از او پرسیدم، گفت که رئال مادرید هم یکی از تیم ها بود و اتفاقا پیشنهاد بهتری هم از دیگر باشگاه ها داشت اما من از حضورم و انتخابم که بارسلونا بود، خوشحال بودم.

از لحاظ فیزیکی بسیار قوی هستی. برنامه ای برای آن داری؟

بیشتر ژنتیکی است اما روی بدنم کار می کنم. همه بازیکنان جوان تیم، بعد از ظهرها یا بعضی اوقات صبح ها، برنامه ویژه ای برای تمرینات فیزیکی داریم. همچنین بسیار مراقب بدنم هستم.

 

 

اخبار داغ 

چوب بازی مهرداد میناوند و سهراب بختیاری زاده در جشن عروسی ایمان مبعلی استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد زنان از تهران می ترسند / افزایش 18 درصدی ناامنی با تاریکی های شبانه پایتخت گریه های مادر علی انصاریان مقابل بیمارستان برونو فرناندز، تمام وجود منچستریونایتد است | یادداشت تحلیلی کارت فلشبک کریستیانو رونالدو عرضه شد/ فیفا 21

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دوست دارم شماره 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم شماره ده

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم شماره 10 به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد محصول سال 1401 است. دو اسیر ایرانی از اردوگاه عراقی فرار می‌کنند و در مسیر فرار با دشواری‌هایی مواجه می‌شوند. این فیلم بر اساس ماجرای فرار محمدرضا عبدی و زاگرس میلانی در اول فروردین 1362 از اردوگاه موصل عراق ساخته شده است. مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، مهدی زمین‌پرداز، بهرنگ علوی، صحرا اسدالهی، احمد کاوری و سینا نجات نعمت در این فیلم مقابل دوربین حسن پویا بازی کردند. مسعود سخاوت‌دوست موسیقی متن این فیلم را ساخت و عماد خدابخش این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • وقتی دانشگاه به اسرائیل نه بگوید