Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساختمان باشگاه پرسپولیس سیاه پوش شد

امروز روز سوم فوت مهرداد میناوند است.

به گزارش طرفداری، خودنمایی بنرهای تسلیت فوت مهرداد میناوند به عنوان یک بازیکن ملی پوش آن قدر تراژیک بود که تمامی اهالی فوتبال را دچار حسرت کرد. باشگاه پرسپولیس نیز به عنوان خانه این چهره، سیاه پوش شده است. 

بنرهای تسلیت باشگاه پرسپولیس همزمان با سومین روز درگذشت مهرداد میناوند مقابل ساختمان این باشگاه خودنمایی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که می دانید خانواده مهرداد میناوند هزینه های مراسم های سوم و هفت او را به مراکز خیریه اختصاص خواهند داد.

اخبار داغ 

چوب بازی مهرداد میناوند و سهراب بختیاری زاده در جشن عروسی ایمان مبعلی استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد زنان از تهران می ترسند / افزایش 18 درصدی ناامنی با تاریکی های شبانه پایتخت گریه های مادر علی انصاریان مقابل بیمارستان برونو فرناندز، تمام وجود منچستریونایتد است | یادداشت تحلیلی کارت فلشبک کریستیانو رونالدو عرضه شد/ فیفا 21

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!

به گزارش ورزش سه در شرایطی که هواداران پرسپولیس و برخی رسانه‌ها از تعویض‌های زودهنگام و پرتعداد اوسمار ویرا در بازی های اخیر بخصوص دیدار حذفی در اراک شاکی بودند و بعضا این تغییرا متعدد را عامل باخت و کنار رفتن از جام حذفی می دانستند اما اوسمار در بازی بزرگ مقابل سپاهان  به نوعی  از آن سوی بام افتاد!

اوسمار لوس ویرا که در بازی مقابل آلومینیوم اراک هر 5 تغییر خود را قبل از دریافت دو گل ده دقیقه پایانی حریف در وقت های معمول انجام داده بود  این بار در بازی با سپاهان و متعاقب انتقادهای بسیاری که شنیده بود و البته در نشست های خبری هم از او پرسیده بودند خیلی کم و دیر تعویض کرد.

اوسمار در این مسابقه وحید امیری را به جای مهدی ترابی در دقیقه 79 وارد میدان کرد و در دقایق پایانی از فرشاد فرجی به جای وحدت حنانوف سود جست .او در شرایطی فقط دو تعویض دیرهنگام داشت که از چند هفته قبل و از دیدار مقابل پیکان تغییرات زودهنگامش که از حوالی دقیقه 60 آغاز می شد را تقریبا در هر بازی تکرار می کرد و بیشتر بازیکنان کارساز در فاز حمله را از زمین بیرون می کشید.

اوسمار معمولا عالیشاه ، رفیعی ، ترابی و حتی اورونوف را در سی دقیقه پایانی بازی از زمین بیرون می کشید اما این بار در شرایطی که به نظر می رسید هم سروش خسته شده هم اورونوف کارایی ندارد آنها را تعویض نکرد.همچنین امید عالیشاه در بیست دقیقه پایانی خسته به نظر می رسید و پرسپولیس نیاز به ورود نیروهای تازه نفس داشت که اوسمار برخلاف انتظار تغعویض نکرد.تغییراتی که شاید می توانست جلوی اخراج عالیشاه را بگیرد و پرسپولیس ده نفره نشود.

اوسمار روی نیمکت سعید صادقی را داشت که تنشه بازی بود ، سینا اسدبیگی که در اراک درخشیده و انتظار داشت در این میدان بزرگ به میدان برود  و البته ابوالفضل بابایی و سورگی شاید می توانستند تحرک بیشتری به فاز تهاجمی تیم شان بدهند اما هیچ کدام از این بازکینان به میدان نرفتند و مرد برزیلی تنها با دو تعویض در ده دقیقه پایانی مهمترین مسابقه هفته های اخیر را درست مثل دربی با کمترین موقعیت گل و تنها با یک امتیاز تمام کرد.

دیگر خبرها

  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد