Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قهرمانی وزیر ورزش با سفر به جزیره کیش از تمرینات ملی‌پوشان دوومیدانی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به برپایی اردوی آماده سازی ورزشکاران دوومیدانی در جزیره کیش امروز(شنبه)، مهدی علی‌نژاد با حضور در محل تمرینات دوومیدانی کاران از نزدیک در جریان روند آماده سازی احسان حدادی، رکورددار آسیا و نایب قهرمان المپیک لندن و همچنین حسین رسولی، قهرمان جوانان آسیا در ماده پرتاب دیسک قرار گرفت و با آنها گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار ابتدا علی‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با مسئولان فدراسیون دوومیدانی گفت: خوشبختانه با توجه به جلساتی که برگزار کرده‌ایم و روندی که در دوومیدانی وجود دارد از وضعیت این فدراسیون بعد از حضور هاشم صیامی بعنوان رئیس، کاملا رضایت داریم و شرایط دوومیدانی را مطلوب ارزیابی می‌کنیم. تا المپیک کاملا در کنار فدراسیون دوومیدانی خواهیم بود و از برنامه‌های آن حمایت‌می‌کنیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش ادامه داد: امیدوارم احسان حدادی بتواند با توجه به شرایط خوبی که فدراسیون برای او ایجاد کرده و خودش نیز انگیزه و روحیه‌ بسیار بالایی دارد، بار دیگر کسب مدال در بازی‌های المپیک را همچون المپیک ۲۰۱۲ لندن تکرار کند.

او خطاب به احسان حدادی و حسین رسولی اظهار داشت: شما تمریناتتان را پرقدرت تا المپیک ادامه دهید، قطعا وزارت ورزش به صورت همه جانبه از شما و فدراسیون دو و میدانی حمایت خواهد کرد.

در ادامه این دیدار احسان حدادی اظهار داشت: در ابتدا باید از شخص شما جناب آقای علی‌نژاد به واسطه اینکه برای انجام عمل جراحی من در آلمان حمایت کامل کردید تشکر و قدر دانی کنم.امیدوارم در المپیک اول برای خودم و بعد هم برای همه مردم عزیز کشورمان، دوستان و تمام کسانی که ورزش را دوست دارند بهترین نتیجه را کسب کنم تا از این طریق موجبات خوشحالی آنها را فراهم سازم.

او ادامه داد: شاید من برای حضور در المپیک بعدی در ورزش حرفه‌ای باشم ولی اگر اینطور نشد این امیدواری را دارم که بتوانم در آخرین المپیکی که حضور خواهم داشت با مدال به کشور عزیزمان باز گردم.

حدادی تصریح کرد: شرایطم از نظر آماده سازی و روحی کاملا شبیه المپیک لندن است که به همین دلیل خیلی به کسب مدال در توکیو امیدوارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرتاب ديسك احسان حدادي احسان حدادی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

فرزانه فصیحی بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران به رقابت‌های لیگ الماس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله سوم رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در سال 2024 (دایموند لیگ) قرار است روز 10 مِی (21 اردیبهشت) در شهر دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شود.

این رویداد یکی از بزرگترین مسابقات در رشته دوومیدانی محسوب می‌شود و ورزشکاران مطرح دنیا از سوی مسئولان برگزاری به آن دعوت می‌شوند.

بر همین اساس، مسئولان برگزاری لیگ الماس از فرزانه فصیحی بانوی دونده سرعت کشورمان دعوت کردند که در مسابقات دوحه حضور داشته باشد و در این رقابت‌ها شرکت کند.

فصیحی که سابقه کسب مدال نقره در دوی 100 متر قهرمانی آسیا و همچنین 2 مدال طلا در رقابت‌های داخل سالن آسیا را در کارنامه دارد، اولین بانوی دوومیدانی ایران است که فرصت حضور در لیگ الماس را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد