Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@16:57:00 GMT

غیبت عجیب اشکان دژاگه در لیست شجاع

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۹۰۱۱

غیبت عجیب اشکان دژاگه در لیست شجاع

اشکان دژاگه هافبک تیم تراکتور در ترکیب این تیم حضور ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال تراکتور در حالی به مصاف آلومینیوم می‌رود که ترکیب این تیم نسبت به بازی قبلی تغییراتی را دارد. علاوه بر وفا هخامنش که به دلیل محرومیت در ترکیب حضور ندارد، محمدرضا اخباری نیز به خاطر مصدومیت از ترکیب خارج شده اما شاید مهم ترین تغییر، خروج اشکان دژاگه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اشکان دژاگه هافبک ۳۴ ساله که به تازگی از بند مصدومیت رها شد، چند جلسه تمرینی تیم تراکتور را از دست داد و به نظر می‌رسد دوباره اسیر مصدومیت شده است. با این حال او در آخرین تمرین تی تی ها در پایتخت به جمع یاران مسعود شجاعی پیوست و تمرین محدودی را انجام داد.

حالا کار به حدی پیش رفته که شجاعی او را در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نداده تا تراکتور بدون یکی از کاپیتان هایش به مصاف آلومینیوم اراک برود. تراکتور این فصل در غیاب دژاگه از سد ذوب آهن گذشت اما یک نیمه ناامیدکننده را هم مقابل استقلال داشت و حالا باید دید تبریزی ها به چه شکلی عمل می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور اشکان دژاگه اشکان دژاگه تراکتور محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال

ترکیب تیم فوتبال تراکتور برای دیدار با استقلال تهران مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری به زمین مسابقه می‌رود.

دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال