Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@03:55:20 GMT

اسپاتیفای کتاب صوتی عرضه می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۹۱۱۵

اسپاتیفای کتاب صوتی عرضه می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، گودیریدر  نوشت اسپاتیفای حالا پا را فراتر از دنیای موسیقی گذاشته و در حال آزمایش میزبانی از کتاب‌های صوتی دیجیتال است. این بخش جدید اکنون تحت عنوان «کتاب‌های صوتی: کلاسیک‌ها را بشنوید» در دسترس و شامل چنین عناوینی است: دیوید دوبریک «فرنکشتاین» مری شلی را روایت می‌کند، فارست ویتاکر «روایت زندگینامه فردریک داگلاس، یک برده امریکایی» را می‌خواند و هیلاری سوانک «بیداری» کیت شوپن و موارد دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه کتاب‌های صوتی برای همه اعضا در دسترس است.
 
از دیگر عناوینی که اسپاتیفای در مجموعه خود منتشر کرده «عصا» اثر جین تومر با خوانش آودرا مکدونالد؛ «آرزوهای بزرگ» چارلز دیکنز با روایت جیمز لنگتون؛ «جین ایر» شارلوت برونته با صدای سارا کومبز؛ «گذر» نلا لارسن با روایت بانی ترپن به چشم می‌خورد.
 
اگرچه این بزرگ‌ترین تلاش اسپاتیفای در زمینه کتاب‌های صوتی تا به امروز است، اولین تلاشش نیست. این شرکت ابتدا با همکاری دنیای جادوگری جی.کی. رولینگ «هری پاتر و سنگ جادو» را به صورت صوتی ارائه کرد. فصول این داستان به صورت هفتگی منتشر می‌شد و افراد معروفی نظیر دنیل ردکلیف، داکوتا فانینگ، کلودیا کیم و دیوید بکهام در آن به عنوان راوی حضور داشتند.
 
به نظر می‌رسد اسپاتیفای در حال جدی شدن درباره کتاب‌های صوتی است. آنها تابستان گذشته مشغول استخدام نیرو برای پر کردن نقش‌های این بخش بودند. مثل هر آزمایشی، در اینجا هم مساله بررسی شنوندگان و اشتیاق آنها برای موارد بیشتر خواهد بود.

کد خبر 582115 برچسب‌ها کتاب الکترونیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کتاب الکترونیک کتاب های صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • مسوولان در نشر و چاپ کتاب نویسندگان را حمایت کنند
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • شناخت گام‌به‌گام و تدریجی جریان اسرائیل
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید