Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@13:08:40 GMT

روایت هنر از شهادت سردار سلیمانی در دمشق

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۹۱۹۲

روایت هنر از شهادت سردار سلیمانی در دمشق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، در این دو نمایشگاه که توسط وزارت فرهنگ سوریه، اداره کل فرهنگ دمشق با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شده است، پوسترهای مجموعه «فقط برای خدا» به همراه عکس‌های مراسم تشییع شهید سلیمانی به نمایش درآمد.

این دو نمایشگاه‌ از ۱۷ دی ماه برپا شده و در جریان آن، در فرهنگسرای ابورمانه دمشق، مجموعه پوسترهای «فقط برای خدا» به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پوسترها که توسط حوزه هنری استان کرمان تهیه شده، روایت هایی از سلوک و رفتار سردار سلیمانی تصویرسازی شده است.

در نمایشگاه «روایت عشق» نیز که در فرهنگسرای «کفرسوسه» برگزار شد، عکس‌هایی از مراسم تشییع میلیونی این شهید گرانقدر به نمایش درآمد. این نمایشگاه شامل ۳۰ عکس از مراسم تشییع سردار بود که بعد از اعلام فراخوان، از میان صدها عکسی که توسط مردم شهرهای مختلف کشورمان ارسال شده بود، توسط «خانه عکاسان ایران» انتخاب شده است. 

در مراسم افتتاح این نمایشگاه‌ها، سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی و مدیر کل فرهنگی دمشق و روسای فرهنگسراها حضور داشتند.

کد خبر 582120 برچسب‌ها هنرهای تجسمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت برای نخستین بار از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۵:۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود. او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بارها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید