Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد جوان با همدستی زنش و یک مرد دیگر دست به سرقت از انباری خانه ها می زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 6 دی ماه پرونده ای با موضوع 4 فقره سرقت انباری در یک مجتمع مسکونی از طریق کلانتری102پاسداران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرقت از انباری خانه ها

وی عنوان کرد : شاکیان در تحقیقات بیان داشتند، ساعت 8 شب از طریق یکی از همسایگان ساختمان روبرو متوجه شدم شخص ناشناسی از در پارکینگ ساختمان خارج و با دیدن یکی از همسایگان از محل گریخته است. بلافاصله اهالی ساختمان به پارکینگ مراجعه و متوجه تخریب قفل 4 انباری و سرقت وسایل آنان شده و مشخص شد، اموالی شامل سه تخته فرش، حدود 100 کیلو برنج، تعداد4 حلقه لاستیک خودرو و ... به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت: با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به پرونده بصورت ویژه در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت و در گام اول تحقیقات تیمی از کارآگاهان به محل سرقت مراجعه و با بررسی دوربین های مداربسته جغرافیای وقوع جرم متوجه می شوند سارقان با خودرو پراید141سفیدرنگ با پلاک مخدوش در محل حاضر، سپس دو نفر از خودرو پیاده و از در پارکینگ وارد ساختمان می شوند و با تخریب قفل انباری ها اموال موجود در آنها را سرقت می کنند.

شکار سارق حرفه ای از دوربین مداربسته

این مقام انتظامی تصریح کرد : کارآگاه با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند پلاک اصلی خودرو را شناسایی کنند و بلادرنگ مالک خودرو بنام طاهر به پایگاه دعوت و در تحقیقات اظهار داشت : خودرو را با واسطه به شخصی بنام توکل فروخته و مبلغی از ثمن معامله را نیز دریافت نکرده است.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق توکل معلوم شد وی دارای سابقه سرقت موتورسیکلت می باشد، افزود: دستور توقیف خودرو در سامانه پلیس ثبت، تا اینکه 12 دی ماه خودرو همراه 3 نفر بنام های توکل، هوشنگ و صفورا (همسر توکل) توقیف و مقادیر قابل توجهی لوازم منزل شامل ظروف آشپزخانه، تلویزیون، بخاری برقی و.... از داخل خودرو کشف شد.

وی ادامه داد: در بازجویی های انجام شده، متهمان ردیف اول و دوم ضمن اعتراف به ارتکاب سرقتهای انباری، مردی به هویت شهروز را بعنوان مالخر معرفی و اظهار داشتند که فرش های مسروقه را به مبلغ 500 هزار تومان به او فروخته اند. با بررسی سوابق اطلاع حاصل شد که خریدار اموال مسروقه دارای سوابق مالخری، قمار و سرقت می باشد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : کارآگاهان با راهنمایی توکل به محل سکونت شهروز واقع در اتابک اعزام و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از ان مکان تعدادی از فرش های مسروقه نیز کشف شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت دوربین مداربسته قمار اخبار حوادث زن و مرد سرقت پراید همدستی زوج سارق سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا مهرداد میناوند عکس ویروس کرونا کرونا ویروس علی انصاریان همسر ایران بیمارستان پیشکسوت پایگاه چهارم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که اقدام به سرقت میلیاردی از خانه دو نفر از ایرانیان مقیم کانادا در شمال تهران کرده بودند، خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزییات این پرونده اظهارکرد:‌ مدتی پیش زن جوانی به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که ساکن کشور کانادا است و برای عیددیدنی به ایران آمده است، اما زمانی که وارد خانه‌اش در نیاوران شده متوجه شده که سه تخته فرش ابریشم، دو تخته تابلوفرش، دو عدد مجسمه برنزی و نقره‌ای و آینه‌شمعدان نقره‌ای به‌ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال از خانه‌اش به سرقت رفته است. پس از اخذ اظهارات شاکی و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی پا در صحنه سرقت گذاشته و متوجه شدند خانه روبه‌روی منزل مورد دستبرد که صاحب آن هم به کشور کانادا مهاجرت کرده است، هدف سرقت قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از سالم بودن درهای ورودی خانه داشت که این خود نشان از آشنا بودن سارقان با محل بود برای همین، شک کارآگاهان به سمت سرایدار ساختمان که چند روز قبل بدون اینکه با مدیر ساختمان تسویه حساب کند کار خود را ترک بود، رفت. بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید زده شد و کارآگاهان متوجه شدند که سرایدار مذکور پس از اینکه برج را ترک کرده مستقیماً به‌صورت غیرقانونی به کشور افغانستان سفر کرده اما در این میان با سه نفر از دوستان خود که یک نفر آنها در گذشته سرایدار همین برج بوده در ارتباط است.

وی افزود: تیم تحقیق در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های پلیسی مخفیگاه سه مرد جوان را شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری آنها در یک عملیات پلیسی شدند. متهمان که در جریان بازجویی‌ها منکر جرم خود بودند پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود به سرقت اموال با همدستی با سرایدار اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: سردسته این باند معترف شد که در گذشته حدود هشت سال در این برج سرایدار بوده و از حضور یا عدم‌حضور ساکنان در خانه‌شان مطلع بوده است. هنگامی که شاکی و همسایه‌اش به کانادا مهاجرت کردند با دوستش و دو نفر دیگر نقشه‌ سرقت را طراحی کرده و چون کلیدها را در اختیار داشته بدون آسیب به در وارد خانه شده است. 

ولیپور گودرزی با بیان اینکه چهار سارق طی مدت زمان ۲۰ روز،شش مرتبه به خانه شاکی و همسایه‌اش رفته و هرچه توانسته بودند، سرقت کردند، گفت: این افراد پس از ارتکاب جرم اموال مسروقه میان خودشان تقسیم کرده بودند. در نهایت با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان به همراه پرونده متشکله و برای برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند و تلاش برای دستگیری متهم فراری نیز در حال انجام است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا