Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیر اشتغال جهاددانشگاهی ایلام گفت: فاز نخست طرح ملی مشاغل خانگی ایلام با عنوان «بررسی، شناسایی، اولویت‌بندی مزیت‌ها و هماهنگی‌های اولیه » مورد تایید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار گرفت.

«یونس میرزایی »، با اعلام این خبر، اظهار کرد: هم‌اکنون فاز دوم این طرح یعنی آموزش و توانمندسازی متقاضیان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: بررسی فاز اول طرح مشاغل خانگی استان، شامل بررسی‌های کتابخانه‌ای و بررسی اسناد و آمارهای سالانه و دوره ای اقتصادی و اولویت‌های شغلی استان به بهترین شکل ممکن انجام شد.

مدیراشتغال جهاددانشگاهی واحد استان ایلام تصریح کرد: پس از بررسیهای کتابخانه ای، مصاحبه با فعالین اقتصادی، مصاحبه با کارشناسان اشتغال، بازدیدهای میدانی و مصاحبه با کارآفرینان موفق، بهترین رشته های شغلی برای این طرح در استان شناسایی شد.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با تاکید بر اینکه در مرحله اول اولویت بندی مزیت‌ها با  ساعت‌ها و روزها کار کارشناسی دقیق انجام و مشخص شد که  کدامیک از رشته ها قابلیت توسعه بر اساس شاخص‌هایی شامل ایجاد زنجیره ارزش، استانداردسازی، شبکه سازی و توسعه بازار، را دارند .

وی با بیان اینکه تعامل و ایجاد هماهنگی‌های اولیه نقطه قوت این فعالیت بود،  تصریح کرد: اطلاع رسانی طرح در سطح ادارات استان،  استانداری و تشکیل ستاد راهبری استانی طرح جهت هم افزایی و ممانعت از موازی کاری در اجرای مرحله اول این طرح می‌تواند به عنوان یک الگو در سطح استان و حتی کشور مطرح شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: تا پایان هفته جاری، سامانه بارشی در استان استقرار دارد و فعالیت آن به صورت متناوب و محلی است.

احسان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام با اشاره به اینکه اوج فعالیت سامانه بارشی روزهای چهارشنبه تا جمعه است، اظهار کرد: در این روزها در بعضی ساعات رگبارهای شدید به همراه رعد و برق و تگرگ رخ خواهد و دمای هوا نیز کاهش دارد.

وی افزود: در این مدت آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه به ویژه در ارتفاعات، ریزش جاده‌ها و خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: ضروری است تمهیدات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به بخش کشاورزی اندیشیده شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: شهروندان ضمن اینکه در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توقف نکنند و از حضور در ارتفاعات نیز به دلیل خطر اصابت صاعقه خودداری کنند.

وی گفت: به دلیل فعالیت این سامانه بارشی ضروری است که دستگاه‌های اجرایی و امدادی از جمله مدیریت بحران، شهرداری و راهداری در آماده‌باش باشند.

کد خبر 749283

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است