Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@15:59:06 GMT

گزارش تمرین استقلال | غیبت چهار بازیکن

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۹۴۹۰

در تمرین امروز استقلال چهار بازیکن غایب بودند

تمرین ریکاوری استقلال بعد از دیدار با نفت مسجد سلیمان از ساعت 13 امروز در زمین مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد.

به گزارش طرفداری، پیش از آغاز تمرین فکری حدود 30 دقیقه با بازیکنان به صحبت پرداخت و نکاتی را درباره شرایط استقلال به بازیکنان بیان کرد و از شاگردانش خواست بدون توجه به حواشی، تمرکز خود را حفظ و برای شاد کردن دل هواداران در ادامه لیگ، تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از صحبت‌های محمود فکری با سید حسین حسینی دقایقی صحبت کرد و به او روحیه داد. دروزاه‌بان استقلال که روز گذشته روی گل نفت مسجد سلیمان مرتکب اشتباه شده بود با حرکت فکری و بازیکنان غافلگیر شد و از آنها تشکر کرد.

شیخ دیاباته که در تمرین آخر استقلال قبل از سفر به مسجد سلیمان مصدوم شده بود در تمرین امروز حاضر شد و زیر نظر کادر پزشکی تمریناتی را انجام داد.

فرشید باقری، میلیچ، محمد حسین مرادمند و مهدی قائدی در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشتند. قائدی با کسب اجازه از کادر فنی در تمرین امروز حضور نداشت.

استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

اخبار داغ 

چوب بازی مهرداد میناوند و سهراب بختیاری زاده در جشن عروسی ایمان مبعلی استقلال به خاطر هانی کرده احضار شد زنان از تهران می ترسند / افزایش 18 درصدی ناامنی با تاریکی های شبانه پایتخت گریه های مادر علی انصاریان مقابل بیمارستان برونو فرناندز، تمام وجود منچستریونایتد است | یادداشت تحلیلی کارت فلشبک کریستیانو رونالدو عرضه شد/ فیفا 21

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمرین امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت. دیدار دو تیم شب گذشته در ورزشگاه آزادی در حالی دو بر یک به سود استقلال شد که پس از سوت پایان مسابقه این دو بازیکن با یکدیگر درگیری پیدا کردند.

منبع: فارس

کد خبر 751352

دیگر خبرها

  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)