Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب ‌اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهار هزار برنامه ویژه دهه فجر با رویکرد رسانه‌ای و مجازی در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد ملایی، امروز شنبه ۱۱ بهمن در نشست خبری اظهار کرد: برنامه‌های محوری ۱۲ و ۲۲ بهمن و دیگر برنامه‌های سراسری با محوریت کمیته‌های اجرایی دهه فجر استان و همکاری چند کمیته دیگر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه امکان فراخوان اجتماعات کلان مانند سال‌های گذشته به دلیل وضعیت شیوع کرونا وجود ندارد و اصل بر سلامت محوری است، برنامه‌های دهه فجر امسال بدون فراخوان عمومی و با جمعیت محدود برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با این وجود برنامه‌ریزی شده است تا با استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها، صدا و سیما و فضای مجازی، عموم مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند و از برنامه‌های دهه فجر بهره‌مند شوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ برنامه هم اختصاص به پروژه‌های عمرانی دارد که توسط مسوولان ذیربط اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: مراسم ۲۲ بهمن امسال به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و سخنران محوری در این روز خواهیم داشت، اما مردم به صورت مجازی و رسانه‌ای در آیین برنامه‌ریزی شده شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، نواختن زنگ انقلاب که در سامانه شاد هم قابل بارگیری خواهد بود، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی است.

ملایی گفت: برگزاری جشنواره ۴۲ سرود دانش‌آموزی و سرودهای پاتوقی، رزمایش خدماتی طرح شهید سلیمانی، برگزاری جشنواره گوهر فاطمی، کرسی‌های آزاد اندیشی، ایستگاه‌های خودرو نویسی، نشست بصیرتی، مراسم محوری و سراسری گلبانک الله اکبر و نورافشانی ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن در سراسر استان انجام می‌شود و امسال به غیر از نیروهای مسلح، بسیج و کانون فرهنگی هنری مساجد استان در این زمینه همکاری می‌کنند.

رییس کارگروه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: شعار محوری انقلاب اسلامی بالنده و چون کوه استوار مورد توجه تمامی برنامه‌ها قرار خواهد گرفت و هیچ گونه اعلام برنامه عمومی، زمان و مکان نخواهیم داشت.

ملایی خاطرنشان کرد: ۱۸۰ کارگروه در سطح استان برنامه‌های اجرایی را مدیریت می‌کنند و این برنامه‌ها ذیل ۲۵ کارگروه استانی در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان