Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ویژه برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود. خبرگزاری میزان- فرنوش نوبخت ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: به همین مناسبت در ایستگاه‌های منتخب مترو برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با هدف بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ارتقاء سطح آگاهی و آشنایی بیشتر مسافران با مفاهیم انقلاب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این برنامه‌ها به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در قالب‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود و مسافران مترو می‌توانند در هنگام استفاده از مترو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد اجرای این برنامه‌ها باشند.
وی تصریح کرد: به منظور ایجاد فضای بصری متناسب با این ایام تمامی ایستگاه‌های متروی تهران با کتیبه‌های فرهنگی شامل طرح‌های گرافیکی با مضمون و محتوای پیام‌های فرهنگی و انقلابی در معرض نگاه مسافران مترو قرار گرفت، همچنین مسافران را به تماشای نمایشگاه‌های عکس و پوستر در گذرگاه‌های فرهنگی مترو دعوت می‌کنیم.
نوبخت با اشاره به اینکه مجموعه برنامه‌های فرهنگی متروی تهران در ایام الله دهه فجر و در تمامی خطوط ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌شود گفت: در برخی از ایستگاه‌های مترو نیز سازه‌های حجمی با استفاده از نماد‌های انقلاب اسلامی طراحی و نصب می‌شوند.   بیشتر بخوانید: اعلام اولویت‌های برنامه اجرایی متروی پایتخت برای سال ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص سایر برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: در ایستگاه‌های منتخب مترو شاهد اجرای مجموعه برنامه‌های فرهنگی و هنری شامل اجرای سرود دانش آموزی، اجرای قطعات انقلابی و نمایش توسط گروه‌های هنری با موضوع انقلاب و وقایع مربوط به آن هستیم. همچنین غرفه‌های مختلف شامل غرفه روایتگری انقلاب، غرفه ویژه کودکان، قرآن، مشاوره پزشکی، خانواده و مشاوره مذهبی، طب سنتی و عفاف و حجاب همراه با توزیع اقلام و محصولات فرهنگی در این ایام برگزار می‌شود.
وی در ادامه از برپایی پایگاه مشاوره حقوقی با مشارکت معاونت فرهنگی قوه قضائیه خبر داد و گفت: این کار به منظور پاسخگویی به سوالات حقوقی و قضایی مسافران مترو و با حضور کارشناسان قوه قضائیه برگزار می‌شود.
نوبخت افزود: تهیه و تولید کلیپ با موضوع انقلاب اسلامی و پخش آن از نمایشگر ایستگاه‌های مترو و همچنین تولید پادکست رادیویی شامل سرود‌های انقلابی و سایر موضوعات مرتبط با این ایام از مجموعه برنامه‌های سمعی بصری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
گفتنی است مجموعه برنامه‌های فرهنگی مترو در طول ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در ایستگاه‌های منتخب از جمله تجریش، امام خمینی (ره)، فرهنگسرا، جانبازان، دکتر شریعتی، شهدای هفتم تیر، ابن سینا، شادمان، شهید محلاتی، شهید کلاهدوز، میدان آزادی، قلهک، میرداماد، فرهنگسرا، شهید نواب صفوی، امام حسین (ع)، نیروی هوایی، عبدل آباد، علی آباد و نعمت آباد برگزار می‌شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: شرکت بهره برداری مترو دهه فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت بهره برداری مترو دهه فجر شرکت بهره برداری متروی تهران چهل و دومین سالگرد پیروزی شرکت بهره برداری مترو ایستگاه های منتخب برنامه های فرهنگی مجموعه برنامه انقلاب اسلامی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان

طاهره فامیل خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌های دهه کرامت گفت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه «سلام الله علیها» و روز دختر، جشن‌ها، رویدادها و برنامه‌های فرهنگی در راستای تکریم دختران استان همدان برگزار می‌شود.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان افزود: امسال سومین سالی است که با یاری خداوند متعال و هم افزایی میان مجموعه‌های فرهنگی، سلسله جشن‌های «ماهدخت» را در همه شهرستانها برگزار می‌کنیم.

وی هدف از برگزاری این جشن‌ها را تکریم جایگاه والای دختران در خانواده و اجتماع و فرهنگ سازی در خصوص این موضوع دانست و گفت: در نگاه خداوند و ائمه اطهار «علیهم السلام» دختران هدیه و برکتی از جانب خداوند هستند که به واسطه قدم گذاشتن آنها در هر خانواده‌ای، پدر و مادر مستحق دریافت پاداش و بهشت می‌شوند و برای تربیت خوب آنها آمرزیده می‌شوند.

فامیل خلیلی بیان کرد: تکریم دختران منجر به افزایش عزت نفس و شکل گیری صحیح هویت دخترانه می‌شود و در ایحاد جامعه‌ای با حضور بانوان بالنده و با حیا و با نشاط بسیار مؤثر خواهد بود.

وی در مورد هم افزایی بین مجموعه‌ها اشاره کرد: که این جشن‌ها همه ساله با حمایت ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها، ستادها و بنیاد نوجوان، اداره آموزش و پرورش، اداره ارشاد اسلامی، جامعه القرآن، فرمانداری، کانون پرورش فکری، مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی برگزار می‌شود.

برنامه‌ها از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برخی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام عبارتند از:

برگزاری حداقل یک جشن بزرگ با عنوان ماهدخت در سالن‌ها و پارکهای بزرگ شهر

برگزاری رویدادهای فرهنگی «دختران حاج قاسم»

تجلیل از دختران برگزیده و شاخص فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و کارآفرین در محلات

برگزاری بازارچه خود اشتغالی دختران و بانوان

برگزاری مسابقه و پویش حرف آوردی های همدان با عنوان «فردامون»

پیگیری دیدار دختران برگزیده با امامان جمعه شهرستانها در دهه کرامت

برگزاری طرح کافه گفتگو در اماکن عمومی و در کافه رفیقانه با حضور دختران

معرفی دختران برگزیده به صدا و سیما

کد خبر 6097569

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد