Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@22:00:14 GMT

خبر خوش وکیل بودیمیر برای هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۹۶۹۴

خبر خوش وکیل بودیمیر برای هواداران پرسپولیس

داوور رادیچ وکیل ماریو بودیمیر با تایید ادعای وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که محکومیت اتوماتیک برای باشگاه پرسپولیس در حکم آخر فیفا وجود ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وکیل ماریو بودیمیر تأیید کرد باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات موکل او به صورت اتوماتیک از پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر ساعد وکیل وکیل باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) اعلام کرد برخلاف شایعات منتشر شده پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بودیمیر به صورت اتوماتیک بسته نخواهد شد و کمیته انضباطی فیفا پس از پایان مهلت سرخپوشان (۱۲ بهمن ماه) در این‌باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

در همین زمینه داوور رادیچ وکیل ماریو بودیمیر با تأیید این موضوع اظهار داشت:

بله،‌ محکومیت اتوماتیک برای باشگاه پرسپولیس در حکم آخر فیفا وجود ندارد و باید ببینیم در صورت عدم پرداخت مطالبات بودیمیر از سوی باشگاه پرسپولیس،‌ فیفا چه تصمیمی خواهد گرفت.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود احتمالاً فیفا دوباره حدود ۳۰ روز به باشگاه پرسپولیس زمان خواهد داد، گفت:

همانطور که گفتم در این زمینه باید منتظر تصمیم فیفا بمانیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماریو بودیمیر باشگاه پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس شکایت بودیمیر ماریو بودیمیر وکیل بودیمیر باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی