Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@20:23:30 GMT

اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۹۷۰۴

اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در گیلان

اهرابی از اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در گیلان در راستای جذب حامی بابت فرزندان نیازمند ایتام و محسنین با استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دولت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت: « عباس اهرابی» امروز(شنبه، ۱۱ بهمن) در جلسه شورای اداری گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه سه هزار و ۴۸۱ فرزند ایتام تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند گفت: ۶ هزار و ۴۳۲ نفر  فرزندان محسنین نیز تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان فرزندان محسنین را فرزندان بدسرپرست عنوان کرد و بیان داشت: ۵۳ نفر از فرزندان محسنین فاقد والدین بوده، ۳۴۵ نفر سادات و ۱۰۳ نفر بیمار خاص هستند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح «مسئول» و بیان اینکه از ابتدای شروع این طرح حدود ۳۵ هزار نفر ثبت نام کردند افزود:  ۲۲ هزار نفر از این افراد ماهانه پرداخت مبالغی جهت حمایت دارند که ۱۴ درصد را فرهنگیان، حدود ۱۵ درصد را بانوان خانه دار و سه درصد را کارگران تشکیل می دهند.

 

اهرابی اذعان کرد: در ۹ ماهه سال جاری حدود ۲۶ میلیارد تومان کمک نقد جمع‌آوری شده که ۴۰۰ هزار نفر برای هر نفر از ایتام و برای محسنین ۲۲۰ هزار تومان پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه در تلاش برای افزایش این مبلغ به ۷۰۰ هزار تومان هستیم اذعان کرد: ۳۴۹ نفر زا این ایتام و محسنین زیر ۶ سال و ۶ هزار و ۱۸۷ نفر دانش آموز هستند.

 

اهرابی اعلام کرد: بیشتر حامیان مربوط به کودکان زیر ۶ سال است و دانش آموزان بالای ۱۰ سال معمولا فاقد حامی هستند و نیازمند کمک بیشتری در این خوزه هستیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۱۰ هزار بسته غذایی بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود از اجرای طرح «هر کارمند یک فرزند معنوی» خبرداد و از مدیران دستگاهها خواست تا جهت اجرای این طرح اهتمام جدی داشته باشند.

 





 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه های دهه فجر در گیلان دهه فجر در گیلان استانداری گیلان کمیته امداد اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف

دریافت 45 MB

تصویربردار: مهدیه غفوریان

کد خبر 6094733

دیگر خبرها

  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • ۱۸۲ کارمند آنروا در غزه کشته شدند
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند