Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دادگستری استان فارس در گزارش روز شنبه خود بیان کرد: پیرو انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی مبنی بر تخلف چند کمپ ترک اعتیاد در شیراز، دادستان عمومی و انقلاب این شهر با ورود به موضوع، دستورات اکیدی را به ‌منظور پیگیری و برخورد با متخلفان صادر کرد که منجر به دستگیری پنج نفر در یک پرونده و سه نفر در پرونده‌ای دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش این روابط عمومی، هفته گذشته بر اثر قصور صورت گرفته، یک نفر از معتادان بستری در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهر شیراز جان خود را از دست داد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد و با دستور مرجع قضایی پنج نفر بازداشت شدند.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، همچنین انتشار تصاویر جدیدی منتسب به یکی دیگر از کمپ‌های شیراز نیز واکنش و ورود دادستان شیراز را به همراه داشت و سه نفر از عواملی که در تصاویر منتشر شده در معرض اتهام ضرب و جرح معتادان قرار داشتند نیز بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در خصوص تصاویر جدید منتشر شده با بیان اینکه، این مورد با حادثه منجر به فوت هفته گذشته متفاوت است، گفت: در مورد اخیر هیچ فردی فوت نشده اما به لحاظ بزه‌های صورت گرفته، پرونده قضایی تشکیل شده و عوامل دخیل که سه نفر بودند با دستور قضایی بازداشت شدند.

وی، با تأکید بر اینکه در پی اطلاع و شکایات واصله، بی‌درنگ نسبت به تخلیه کامل مکان مورد نظر اقدام و دستور پلمب و لغو مجوز این مرکز نیز صادر شده است، اظهار داشت: دادستانی با قصور احتمالی عوامل و مسوولان نظارتی نیز در چارچوب قانونی برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، روز جمعه (دهم بهمن ماه ۹۹) انتشار فیلمی در فضای مجازی که حاوی صحنه‌هایی دلخراش و آزاردهنده در زمینه برخورد با معتادان در حال درمان است، با واکنش و برخورد مسوولان همراه شد و به پلمب مرکز ترک اعتیاد انجامید.

در این فیلم، افراد در استخر آب سرد انداخته شده و با شیلنگ مورد ضرب و شتم و نیز توهین کلامی قرار گرفته‌اند. این رفتار که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی‌ شد، در واکنش‌ها، رفتاری نامناسب و به دور از انسانیت توصیف شده است.

برچسب‌ها مراکز ترک اعتیاد شیراز دادگستری کل استان فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراکز ترک اعتیاد شیراز دادگستری کل استان فارس مراکز ترک اعتیاد شیراز دادگستری کل استان فارس فارس اخبار کنکور ترک اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: این میزان هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و هیزم کشف شده، توقیف و متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 6095056

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد