Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، رضا حدادیان (مالک باشگاه نساجی مازندران)، با بیان اینکه ما هم مثل مردم مازندران اصلاً حال خوبی نداریم، اظهار کرد: یکسری مشکلاتی وجود دارد که باعث ناکامی‌ها شده و من شخصاً مسئولیت این باخت‌ها را به‌عهده می‌گیرم. انشاالله تدابیری می‌اندیشیم تا بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم و تیمی که در خور و شایسته مردم مازندران است را در لیگ برتر حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان و کادر فنی چقدر تقصیر دارند، افزود: من از طرف همه عذرخواهی می‌کنم، من مقصر هستم که حتماً این بچه‌ها خوب بازی نمی‌کنند یا اینکه سیستم ما ضعف داشت که بچه‌ها نتوانستند نتایج دلخواه را کسب کنند، نساجی متعلق به یک استان و تک‌تک مردم است و این تیم باید حفظ شود. نساجی برای مردم نشاط اجتماعی به همراه می‌آورد. واقعاً با این باخت نه‌تن‌ها من ناراحتم، بلکه کل استان ناراحت می‌شوند.

مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه بودجه و امکانات مناسبی برای نساجی درنظر گرفته شده، بیان کرد: متأسفانه در نقاطی ضعف داریم که از عهده تیم خارج است، همه زحمت می‌کشند، اما یک نفر یک کاری می‌کند که دیگر تیم، جواب لازم را نمی‌دهد. این موارد را باید در نیم‌فصل اصلاح کنیم تا بتوانیم نتیجه‌ای در خور تیم نساجی مازندران، کسب کنیم.

حدادیان در مورد این سؤال که آیا در نیم‌فصل دستِ کادر فنی برای جذب بازیکن باز است، خاطرنشان کرد: از همین جا اعلام می‌کنم که مسئولیت باشگاه تا پایان نقل و انتقالات نیم‌فصل به‌عهده خودم است، من در امور اداری باشگاه دخالتی نمی‌کردم، ولی از الان این مسئولیت‌ها را خودم عهده‌داری می‌کنم.

وی با عنوان اینکه قطعاً هواداران باید صبور باشند، تصریح کرد: ما نباید تیم‌مان را وارد حاشیه و چالش کنیم. نباید بعد از هر بازی همچون هفته‌های گذشته که باختیم در هنگام خروج تیم از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، به تیم استرس وارد کنیم. گاهی اوقات آنقدر بازیکنان دچار فشار بودند که توپ را از شش‌قدم می‌زدند به بالای دروازه! کمک و سعه صدر هواداران را خواهانیم. هواداران عزیز بدانند که ما ضعف‌ها را شناسایی کردیم، اما باید یکی دو بازی صبر کنیم تا انشاالله تغییر و تحولات لازم را برای ترمیم تیم انجام دهیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران در خصوص اعلام حمایت و همراهی حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران؛ با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر معضلی برای استان مازندران شده، تأکید کرد: اول باید ببینیم ما یک امکانات حرفه‌ای می‌خواهیم یا آماتور؟ تیمی که در لیگ برتر حضور دارد باید امکانات حرفه‌ای داشته باشد، کل بازی‌های خانگی باید در زمین حرفه‌ای برگزار شود، در تمام شهر‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند، دولت در اختیار آن‌ها استادیومی به‌صورت اختصاصی قرار داده که فقط بازی‌های آن‌ها در آنجا برگزار شود. چرا ما باید در زمینی بازی کنیم که هر روز مصدوم دهیم؟ الان ۵ بازیکن ما مصدوم هستند، این زمین عامل مصدومیت بچه‌ها و کیفیت تیم است. شما فکر نکنید مثلاً این زمین، تیم‌های حریف را زمین‌گیر می‌کند! در واقع تیم ما در این زمین زمین‌گیر می‌شود.

حدادیان ادامه داد: یک گله‌ای از مردم مازندران دارم که متأسفانه بین ما اتحاد وجود ندارد، بین شهر‌ها اختلاف است، چرا باید اینگونه باشد؟ چرا وقتی ما زمین چمن مناسب در قائم‌شهر نداریم، نباید بازی‌ها را در شهر‌های دیگر برگزار کنیم؟ چرا نباید بین شهر‌ها فاصله وجود داشته باشد، چرا در کنار هم نیستیم، چرا قائمشهر، ساری و بابل را از هم تفکیک می‌کنیم و یک مرز ایجاد می‌کنیم؟ چرا ما نباید یکپارچه باشیم؟ ما همه مازندرانی هستیم. اگر بخواهیم بازی را در یک شهر دیگر برگزار کنیم، می‌گویند تیم را برده در فلان شهر! نساجی مال مردم مازندران است با محوریت قائمشهر. آیا شهر قائمشهر و وطنی امکانات یک تیم لیگ برتری را دارد؟ آیا یک هتل مناسب دارد؟ مگر نساجی، نشاط اجتماعی برای قائمشهر به‌وجود نمی‌آورد؟ کجاست سخت‌افزار‌های این شهر؟ احداث پارک برای شهرداری هزینه ندارد؟ بخشی از هزینه‌ها را برای ایجاد زیرساخت‌های تیم نساجی انجام دهید. ما گفتیم باشگاه نساجی را تحویل ما دهید، هزینه نگهداری آن هر عددی است به عهده ما. در دوران کرونا که ورزشگاه خالی از تماشاگر بود، بهترین زمان برای تغییر چمن بود. قطعاً اعلام می‌کنم که ظرف چند روز آینده یک ورزشگاه جایگزین انتخاب می‎کنم تا معضل ورزشگاه وطنی مرتفع شود.

وی ابراز کرد: ما در حال هزینه و پیگیری برای جذب بازیکنان مهم و تاپ هستیم، اما آن‌ها حاضر نیستند به نساجی بیایند و در این زمین بازی کنند. واقعاً به‌دلیل این باخت ناراحتم، گلایه‌ام از بازیکنان است. قبل از بازی با ذوب‌آهن ۵ درصد از قراردادشان را پرداخت کردم. خودم در فرودگاه حاضر شدم و از آن‌ها خواهش کردم به‌خاطر من هم که شده این بازی را ببرند، گفتم اگر این بازی را بردید، ۵ درصد دیگر هم به شما پرداخت می‌کنم، ۵ درصد جریمه شما را هم می‌بخشم، ۵ درصد پاداش هم به شما می‌دهم. من ناراحتم، من زبان مردم مازندران در نساجی باید باشم.

او ادامه داد: انشاالله ۵ ـ ۶ بازیکن درجه یک، مجید جلالی وارد تیم می‌کند و مشکلاتی که در خطوط مختلف داریم، رفع می‌شود. خواهش می‌کنم که احترام تیم حفظ شود و تیم به حاشیه نرود، انشاالله مشکلات را برطرف می‌کنیم و این نوید را به مردم می‌دهم تیم در سال آینده باز هم در لیگ برتر حضور خواهد داشت و محل تمرینات ما هم به مازندران انتقال می‌یابد. نساجی افتخار مازندران است و ما نمی‌توانیم آن را از دست دهیم. نساجی باید در بند بند وجود مردم مازندران باشد تا در لیگ برتر آقایی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال باشگاه نساجی مازندران مردم مازندران لیگ برتر شهر ها ۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: نگران آینده بایرن نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در هفته سی و دوم بوندس‌لیگا به مصاف اشتوتگارت خواهد رفت.

توماس توخل در نشست خبری قبل از این بازی تایید کرد که به انتخاب مربی بعدی بایرن اهمیتی نمی‌دهد و نگران نیست.

توماس توخل در نشست خبری پیش از این بازی درمورد وضعیت ماتیس دی‌لیخت گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر. جمال موسیالا فردا در ترکیب نخواهد بود و امیدواریم یکشنبه در تمرین باشد. لروی امروز تمرین خواهد کرد و برای بازی همراه ما خواهد بود. فردا بررسی می‌کنیم که چطور می‌توانیم از او استفاده کنیم. دایو اوپامکانو امروز تمرین خواهد کرد، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود."

موضوع انتخاب مربی بعدی باعث حواس‌پرتی بازیکنان نمی‌شود؟

فکر می‌کنم بازیکنان نمی‌خواهند در پنج روز آینده چیزی درمورد آن بدانند. تا آن زمان تمام تمرکز و علاقه معطوف بازیکنان به بازی فردا و چهارشنبه است. این در حالی حاضر مهمترین چیز است.

به نظر شما پیشنهاد بایرن جذاب نبود که دیگر مربیان آن را رد می‌کنند؟

فکر نمی‌کنم اینطور باشد. این شغل برای من به اندازه کافی جذاب بود. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم. من در حال حاضر مربی هستم. کارهای جذابی پیش رو داریم، می خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. من نگران آینده بایرن نیستم.

رقابت با اشتوتگارت برای نایب قهرمانی؟

مقام دوم هرگز هدف بایرن نیست. با این وجود، فردا چالش بزرگی خواهد بود. فکر می‌کنم ما می دانیم چه چیزی در راه است. آن‌ها زمانی در پلی آف بودند اما حالا به یکی از بهترین تیم‌ها تبدیل شده‌اند. اشتوتگارت به طور مداوم در بالاترین حد خود بازی می‌کند.

احتمال تغییرات در ترکیب؟

ما به چند بازیکن این فرصت را می‌دهیم که کمی فرصت بازی داشته باشند. تمام بازیکنانی که در زمین هستند باید با قدرت بازی کنند. ما منتظر یک بازی احساسی در ورزشگاه فردا هستیم. حریف تمام آنچه را که می‌تواند در زمین می گذارد.

لروی سانه و رابطه‌اش با شما؟

شما همیشه سعی می کنید با بازیکنان حساس و استثنایی ارتباط برقرار کنید. ما می‌خواهیم لروی یک بازیکن برای تیم باشد. می‌دانم که او هفت یا هشت هفته است که با درد تمرین می کند و با این حال هنوز خودش را در دسترس تیم قرار می دهد. او با دردی بازی کرد که تقریبا غیرقابل تحمل بود. او شایسته بیشترین تعریف و تمجید است. او در حال حاضر کمی ناراحت است چون نمی تواند به درستی تمرین کند. از او حمایت می‌کنیم.

اشتباهات کیم مین جائه مقابل رئال مادرید؟

ما قبلاً در بین دو نیمه و بعد از بازی صحبت کردیم. شرایط واضح بود. او کسی است که می‌خواهد به شیوه‌ای بسیار تهاجمی دفاع کند. او به این شکل خودش را تعریف می‌کند. این اشتباهات می‌تواند به او یک انگیزه خوب بدهد. ادامه حمایت از او آسان است. او یک بازی عالی مقابل یونیون برلین داشت، دقایق خوبی مقابل آرسنال داشت، همچنین خوب تمرین کرده است. او مورد حمایت ما خواهد بود. این درست نیست که او را مقصر بدانیم و انگشت‌نما شود. به احتمال زیاد او فردا بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم