Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نشست خبری جبهه تحول‌خواهان انقلابی با حضور دبیران کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برگزار شد.

نشست خبری جبهه تحول‌خواهان انقلابی صبح امروز با شرکت مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، محمدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و مالک شریعتی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و با حضور اصحاب رسانه در محل این خبرگزاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست، شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: مجموعه انقلاب اسلامی با توجه به اهمیتی که برای مشارکت مردمی قائل است نیاز دید که یک سازماندهی صورت گیرد و جبهه تحول‌خواهان انقلاب در این راستا شکل گرفت.

وی تاکید کرد: در همین راستا قالب‌هایی برای این مجموعه انقلابی در نظر گرفته شد تا چند حزب در کنار هم بتوانند تاثیرگذاری بهتری در سراسر کشور داشته باشند. 

شاکری تصریح کرد: البته سابقه جبهه تحول خواهان انقلابی به سال ۸۴ برمی‌گردد که تصمیم بر این شد تا دوستانی که در برخی مسائل با هم مشترک هستند گرد هم جمع شوند. در این جبهه نوآوری و نواندیشی در روش وجود دارد و در عمل انقلابی آن هم تحول خواهی وجود خواهد داشت. 

دبیرکل جمعیت جانبازان ادامه داد: بنای مجموعه دوستان بر تحول‌خواهی بوده و ما در مناسبت‌های مختلف جلسات فشرده خوبی در قالب سه تشکل جمعیت جانبازان؛ جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان داشتیم.

شاکری گفت: این جبهه قرار نیست مدلی جدای مدل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب داشته باشد و بنا داریم در کنار هم برای مشارکت بیشتر و انتخاب اصلح تلاش کنیم‌.

در ادامه، عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: امروز مشکل اصلی مردم ما بحث معیشت و اقتصاد است که متاسفانه عملکرد دولت در این حوزه مناسب نبوده است.

وی با اشاره به انتقادات برخی نزدیکان دولت نسبت به عملکرد رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: انتقادات بسیاری از دولت وجود دارد و حتی می‌بینیم دوستان دولت هم انتقاداتی دارند، ما باید ببینیم علت چه بوده تا در آینده چنین مشکلی برای دولت بعد ایجاد نشود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد جبهه تحول خواهان انقلاب جمعیت جانبازان دبیرکل جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از لحاظ اهمیت تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید در دور دوم انتخابات مجلس نیز پای صندوق‌های رأی بیایند تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس دوازدهم مشخص شود. افرادی که به هر دلیل در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در انتخابات شرکت نکردند، این بار می‌توانند جبران کرده و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در حوزه‌هایی که به دور دوم رفته بسیار مهم است، تصریح کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات مجلس، مردم به داوطلبانی رأی دهند که بتوانند در مجلس دوازدهم منشأ اثر باشند و روحیه تحول‌گرا داشته باشند.

وی تاکید کرد: لازمه شکل‌گیری یک مجلس قوی این است که ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم نیز افرادی شایسته و توانمند باشند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای تبلیغات برابر برای رقابت سالم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات نکته مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: تعداد داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس دو برابر تعداد کرسی‌های باقیمانده یعنی ۹۰ نفر است و بر این اساس، امکان فراهم کردن فضاهایی برای رقابت این داوطلبان با یکدیگر بسیار راحت‌تر از مرحله اول است. صدا و سیما و مابقی رسانه‌ها باید در این زمینه فعال باشند تا اصل رقابت سالم به خوبی محقق شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به ضرورت تأمین سلامت و امنیت دور دوم انتخابات مجلس، تاکید کرد: یکسری اشکالات در مرحله اول انتخابات مجلس در برخی از حوزه‌های انتخابیه از جمله ثبت رأی با کد ملی دیگران مطرح شد که در مرحله دوم انتخابات مجلس باید از اشکالاتی از این دست جلوگیری شود.

کد خبر 6085438 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است