Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:46:15 GMT

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل ستاد دیه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۰۴۸۷

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل ستاد دیه برگزار شد

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، ستاد دیه کشور که در ماه رمضان سال ۱۳۶۹ به دستور رئیس وقت سازمان زندان ها، شهید لاجوردی با هدف کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و با برگزاری جشن گلریزان پایه گذاری و در سال ۱۳۷۶ با ساختار جدید فعالیت خود را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید اسدالله جولایی طی سالیان متمادی به عنوان مدیر عامل ستاد دیه فعالیت کرد که با همت این ستاد تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان های کشور آزاد شدند.

چندی پیش اسدالله لاجوردی از سمت خود استعفا و علی شمس به عنوان مدیر عامل جدید این ستاد معرفی شد.

در مراسمی که امروز(شنبه) در نشست ویدئو کنفرانس سراسری برگزار شد، از سال ها خدمت و فعالیت جولایی تقدیر شد.

در متن تقدیرنامه رئیس سازمان زندان ها خطاب به اسدالله جولایی آمده است: اگر کیمیای شهادت، مدال زرینی است که تنها بر سینه مجاهدان فی سبیل الله می نشیند، آنانکه فراتر از جان و مال، آبرویشان را در راه خدمت به خلق، هزینه کرده و در طبق اخلاص نهاده اند، براستی شایستگان مقام شهادتند. آری؛ مرد را باید از رفیق و یارش شناخت و چه زیبا و حسرت انگیز است که همسنگر و یاور صدیق شما، مرد پولادینی بود که جزشهادت، پاداشی لایقش نبوده وبه حق رستگار شد.

در این تقدیرنامه آمده است: ثبات قدم در صراط مستقیم انقلاب اسلامتی، ولایتمداری، پاکدستی ومجاهدت مؤمنانه دائم از یک سو وخلق الگویی نوین و ماندگاردرشیوه خدمت رسانی به بندگان در بند، در قامت ستـاد دیـه کشور و پیشگامی خـلاقانه دربهره گیـری از ظرفیت نهادهای مردمـی از سوی دیگر، توفیق عظیمی اسـت که خداوند منان، نصیب جنابعالی کرده و به بهترین شکل، مردمی ترین جلوه گاه خدمت در قوه قضاییه را بنام خویش در تاریخ انقلاب ثبت نموده اید.

رئیس سازمان زندان ها اظهارداشت: مفتخریم که جنابعالی را بحق، « پدرخیرخواه زندانیان» بنامم و زحمات صادقانه وبی دریغتان در تمامی عرصه های زندان بانی کشور را ارج نهاده و از درگاه لایزال الهی توفیق روز افزون وحسن عاقبت، درپرتو توجهات حضرت ولیعص (عج) را برایتان مسألت می کنم.

به گزارش ایرنا، علی شمس پیش از این با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان زندان ها، مشاور در امور حرفه آموزی و اشتغال بود.

برچسب‌ها ستاد دیه کشور سازمان زندان‌ها اسدالله جولایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد دیه کشور سازمان زندان ها ستاد دیه کشور سازمان زندان ها اخبار کنکور سازمان زندان ها ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان

 غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

 محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز